Cuma, Şubat 27, 2009

yok bana bu kış rahat yüzü.. Tabi bugünleri de aratmasın Allah ama...
sözde geçtiğimiz cuma ve cumartesi yaptığımız programlarla bir nevi ruhsal detoks yapmıştık ya, salı günü eren çok fena hastalandı yine,
hani bu çocuk geniz etinden sonra hastalanmayacaktı ...
üşütmüş bu seferde.. İstanbul kışı daha yeni yaşamaya başladı, farkındamısınız bilmem istanbullular...okuldan terli terli çıktı mı ne olduysa çocuğun bütün göğsü tıkanmıştı...
doktora gittiğimizde el parmak uçlarını da gösterdim, şu 10-15 gün içinde birden parmak uçlarındaki deriler kopmaya başladı, 2-3 kat soyuldu, neredeyse kırmızı etleri görülmeye başladı kuzumun..
çocuk doktoru hemen beni dermatologa yönlendirdi, çocuk egzaması olmuş kuzum, stresden olur çocuklarda bu sorun dedi, psikolojik bir sorunu var mı? diye sorunca bir garip oldum , hayır, bizim hiçbir sorunumuz yok felan diye eveledim, geveledim.. aklıma hiç kaza gelmedi, unutmak istedim ya geçen hafta, gerçekten unutmuşum..:)
doktor "ben ilaç tedavisini yapacağım, ama dediğim gibi bunu tetikleyen birşeyler olmuştur hayatında, onun etkisi azalmazsa ilaçlar da etki etmeyebilir" dedi, bizi gönderdi..
eve geldik, bir torba dolusu ilaç, bir ton nasihatla..
nazkızla konuşurken doktorun bu söylediğini söyledim, tabi ama kazanın etkisi di mi?? diyince bana dank etti!!!
tabi yaa..
görüyosunuz di mi domino taşı etkisini, bu seferde bununla uğraşıyoruz...
bugün ilaçlarının 3. günü, 2 günden beri okula da gidemedi, ben de bir gün onunla evde kaldım...
bugün bayağı toparlanmış bir halde, elleri de deri yapmaya başlamış bir halde okula gönderdim kuzuyu..
tabi 1sayfa dolusu not eşliğinde,
organik sabununu kullanacak,
oyun hamuru ile oynamayacak
pastel kalemlere, kimyasal içerikli hiçbir kırtasiyeye dokunmayacak...
bakalım bunlar nasıl olacak...

4 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

ah bu çocuklarımız nasıl da güçlü dururken aslında nasılda güvene ihtiyaç duyuyorlar..geçmişler olsun Eren'e öperiz parmak uçlarını sevgiyle.

karamelize dedi ki...

kıymetcim,
cok tesekkür ederim iyi dilekelrin icin..
bu sene erenin büyüdüğü gözüme gözüme sokuluyor, psikolojik sorun kelimesiyle benim küçük bebeğimi aynı sepete asla koyamıyorum ama demek ki bunları da yaşamanın zamanı geldi...
sağolasın..

SMİLENA dedi ki...

çok gwçmiş olsun.bizim de okul servisimiz kaza geçirmişti.epey ağır atlattık ...dilerim siz de çabuk atlatırsınız...

karamelize dedi ki...

smilena ,
cok teşekkür ederim..
zaman herseyin ilacı atlatıyoruz,
sevgiler