Pazartesi, Şubat 02, 2009

indirim delisi olduk..

bu hafta içinde çoook sevdiğim arkadaşım, aile dostumuzun biricik kızı evleniyooorr.. perşembe akşamı kına gecemiz var..burada ... cumartesi akşamı da düğünümüz...burada...

cumartesi sabah yatakdan fırladığımız gibi Ereni ve annemi alıp kızkardeşe gittik.. hazır kahvaltı sofrasına.... birazdan gece elbisesi denicem, göbeğim çıkmasın felan demeden, ne varsa yedik bitirdik bir çırpıda.. :)
ve yine son hızla fırladık evden kociskoyla.. ayy dedik, süper oldu bu, bizim sıpa yok, saat çok erken, heryer sakin.. ama hava soğuk, bu nedenle cadde fikrinden vazgeçip carrefour, paladium, nautilius üçgenini seçtik...
arabayı parkettik ve hani carrefourun içindeki boynerin dışarıdan bir kapısı vardır, oradan girdik, o ne!!! korkunç bir kalabalık, böyle alakasız bir derme çatma kasanın önünde bir kuyruk , tam girişin orada... ikimiz de birbirimize bakıyoruz şaşkınca , saat daha 10:30 yahu! valla çıktı çivisi bu istanbulun dedik o an...
meğer efendim, boynercik o gün %50nin üstüne bir %50 daha indirim yapmasın mı?? kozmetikde bile!.. insanlar zıvanadan çıkmasın mı? çıkmışlar....
tabi biz de zıvanadan çıkanlar kervanına katıldık, amaç aslında oradan sadece kendimize ayakkabı, kociskoya takım, kravat vs. bakmakdı.. kopmuşuz... 1 saati geçkin bir süre geçmişti, kına ve düğünle ilgisi alakası olmayan çal, çaput ne varsa elimizdeki poşette, attık kendimizi oradan...
bir kahve molası ve palladium' a uzadık ardından.... herhalde bir 10 elbise denemişimdir... artık fenalıklar geldi, allahdan akıl edip tek bir fermuarla üstümden düşen bir elbise giymiştim, bir de topuklu ayakkabım da elimdeki çantada, hooop soyunuyorum, kıyafet üste, ayakkaplar ayağa , aynanın karşısında... rüküş oldum.. spor oldum.. genç işi oldu... çok ağır kaldı vs. derken ne olduğuna bir türlü karar veremediğim ayaklarıma kadar uzanan, siyah üstü versace şal desenli bir elbisede karar kıldım, fotosu yok şimdi.. ama sonra size hem kına hem düğün gecesinin birer karesini göstereceğim...
ay bilmiyorum umarım güzeldir... pişti olmamak için mümkün olduğunca butik bir yerden almaya çalıştım.. Random adında bir mağaza...
perşembe gecesi için de massimo dutti(adı da bir garip ama) den slinky bir pantolon buldum, üstüne bir tunik, bele kalın bir kemer, üstüne de koyun postu(valla bak! polo garage da koyun postunu yelek , şal vs. yapmışlar..:) umarım peta üyesi biri yoktur düğünde, ya da ne biliyim vejeteryan felan.. istermisin bana yumurta atsın orada, protesto kabilinden..:))))
çok yorulmuşum...
pazar günü anca dinlenebildim...

Hiç yorum yok: