Çarşamba, Şubat 18, 2009


geçen haftanın büyük olayı, kızkardeşim gibi sevdiğim I.nın kınagecesi ve düğünüydü..
Buraya düğünle ilgili foto koymayacağım,
sadece hani size bahsettiğim elbisemin fotosunu ekledim...
mekan Ajia hotelin boğaza bakan tarafının çadırla kapanmış verendasıydı..Soğuk olabileceği uyarısını aldığımız için daha kışlık, dekoltesi az bir kıyafet arıyordum.. ve sürem de çok kısıtlıydı, neyseki bu elbiseyi buldum, ben çok beğendim...
düğün ise çok ama çok güzeldi.. nikahın bile ayakda kılındığı, başından sonuna dans edilen,çaçası, rumbası, tangosu,rum misafirlerden dolayı orijinal sirtakisine kadar her tür dansın yapıldığı, bir düğünden çok hep beraber bir gece klubune gidilmiş havası olan , son derece samimi, aslında kendileri gibi samimi diyebilirim, bir düğündü...
bir ömür boyu mutlu olsunlar, çok ama çok ciciler... şimde de Kübadalar... mmmmmm sanırım en iç geçirdiğimiz, en kıskandığımız yeri burası.. daha fazla bozulmadan şu Kübaya bi gidebilsek biz de..
ay!konu dağıldı...
bitti..


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Elbise çok güzel sorması ayıp nereden aldınız? nil