Pazartesi, Şubat 02, 2009

ameliyat maceramız


bu arada merak edenler için Eren'in geniz eti ameliyatı çok başarılı geçti....geçen çarşamba sabah 7:30da hastanedeydik.. pıhtılaşma testi yapıldı önce, arkasından erene ameliyat önlüğü giydirildi, ayısık desenli felan yapıp sempatikleştirmeye çalışmışlar, ama yüzü yine de soğuk bu meretin tabi..
erene benden rahat ayrılabilmesi için sedatif etkili bir iğne yapıldı, iğneden 2 dakika sonra ereni görmenizi isterdim, çocuk bir yetmişlik içmiş gibi oldu..:))) gülüyor durmadan , anne öpüjeeemmm seni diyor, dur bi dans ediyim diyor ama kaput tabi, kolunu bile kaldıramıyor... derken yatak geldi, öpüş koklaş ayrıldık... zaten buraya kadar olan kısmını ben erene anlatmıştım uzun uzun.. yani aslında o iğnesiz bile cesurca giderdi bana göre... ama tabi dönüşü ben de çok bilmediğim için çok da bişey anlatmamıştım... 40 dakika sonra yarı ayılmış olarak geldiğinde burnundan sürekli kan geliyordu, kusuyordu ve ağzından da kan geliyordu, ve korkunç yüksek sesle ağlıyordu, çok irrite olmuştu... doktor bana " sarılın, sakinleşsin" diyordu ama eren bana kızgındı, söylemediğim bişey olmuştu.. o kadar alışmıştı ki benim söylediğim şeyleri yaşayacağına, söylemediğim için kandırılmış hissediyordu kendini, kendine ne olduğunu anlamaya çalışıyor, ben sarılmaya çalıştıkca itiyor " git sen buradan "diyip "anane bana ne oldu" diye soruyordu defalarca.. böyle bir 20 dakika geçirdik, çok moralim bozuldu benim de..... çocuğumun güvenini zedeledim sandım... neyseki yarım saat sonra sakinleşti, kanama azaldı ve uyuyakaldı.. uynadığında 2 saat önceki tepkilerini bile hatırlamıyordu... ama hastaneden ne zaman çıkacağımızı sordu defalarca, elindeki serum girişine taktı, çıkarttırmak istedi.. kitap okurak vs. saat 15:00 i bulduk ve çıkışımız verildi...
bu arada çıkan parçaya hiçbirimiz inanamadık, küçücük adamdan burnundan büyük bir parça çıktı, doktorumuz bile bu kadarını beklemiyordum dedi...:)
hızla ama hızla iyileşti eren, sürekli burnunu kontrol ediyor, tıkalı olmadığı için çok mutlu oluyor...
erenin bir şekilde burnu hep kapalıydı, hep akıntılıydı, serum fizyolojikle yaşıyordu neredeyse, ya da okyanus suyuyla...
doktorumuzun dediğine göre eren burnunu yeni kullanmaya başlayacakmış ve burnundan nefes almaya başlayınca 5 mikrona kadar olan bütün mikropları burnu filtre edeceği için çok daha az hasta olacakmış..
hadi inşallah diyoruz..:)

8 yorum:

Alphecca dedi ki...

Geçmiş olsun Karamelize....
İnsan ameliyat sonrası narkoz etkisi ile bir tuhaf oluyor...
Eren' in iyi olmasına sevindim :)

OiP dedi ki...

Çok geçmiş olsun Eren'e.. 1 dakika için bile olsa, insan çocuğunu o yatakta görmek istemiyor. Allah bir daha göstermesin..
Çok öpüyorum

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun erene. Ayıldığı anı hatırlamaması daha iyi olmuş. Çabucak iyileşmesine sevindim.
Saile

karamelize dedi ki...

çocuk gibi, çok teşekkürler...
bayılması ve ayılması zor zaten bu operasyonun, kendisi bir çırpıda olan bişey gerçekden...

karamelize dedi ki...

lebon'cum,
o gün kaç kere şükrettiğimi söylesem sana... o kıyafetlerle o yatakda günlerce, aylarca yatan bebeler ve yanlarındaki annelerin derin sıkıntısı düştü kalbimin tam ortasına...
ve onlar için dua ettim, acil şifalar versin diye...en içten duygularımla..

karamelize dedi ki...

Sailecim,
cok tesekkürler.. emin ol ben de cok sevindim..:) çıkarken doktorunu çok sevdiğini söylüyordu, bu demek ki herhangi bir fobi bile oluşturmamış bu durum.. süper!

Nazkız dedi ki...

Allah'dan o tepkileri hatırlamıyor, çok yorucu olurdu sonrası senin için...

bundan sonraki kış çok rahat geçecek ben de eminim, tekrar geçmiş olsun canımcım....

karamelize dedi ki...

rahat geçmeye başladı bile nazlıcım,
hiç horlamıyor,
burnu hep açık,
iştahı da geldi hem...şükürler olsun..