Çarşamba, Şubat 04, 2009

subat tatili

Bu ilk Subat tatilimiz.. Eren evde sepet gibi oturuyor, her akşam yarın bana şöyle bir resim yapsana, kessene yapıştırsana desem de, yanında bir ayak uydurucu olmayınca, yarım saat faaliyetle geçiyor, kalanı laptopdan, tv.ye, tv.den psp.ye şeklinde, son derece içeriksiz ve sevimsiz geçiyor bana göre...

kendimi hiç iyi hissetmiyorum..

çalışmasam gösteririm ben ona bilgisayar oyununu, tv.yi ama; başında babaanne, ekranda derya baykal ve etrafında 10 tur atasıca:) yün iplikleri olarakdan baygın baygın tv.ye bakarken, Ereni de kim raptu zapt altına alabilir ki sorarım size..:) beklentim de yok tabi onlardan bu anlamda, yemek konusunda mızmız oğlumun karnını doyursunlar, sevsinler ,okşasınlar, yeter derim..

ama seneye 15 tatil kork benden.. boşuna anneler o kursdan bu kursa bu çocukları taşımıyorlar yaz demeden kış demeden.. evde boş boş oturan çocuk annede kaşıntı yapıyormuş, şimdi anladım..:)

2 yorum:

Nazkız dedi ki...

benim tanıdığım Mehtap bu durumun acısını seneye çok fena çıkarır, sevgiler...

Alphecca dedi ki...

Eren' in evde sepet gibi oturup çizgi filmin belini kıran halini gözümün önüne getirdim de...

Pek hoşuma gitti :))

Ne tat alarak seyrediyordur o çizgi filmi ...

Pınar, Eren' in yaşındayken bende sinir olurdum :)))

Biliyor musun ?
Çocuklar çizgi filmlerden de pekçok şey öğreniyor....

Olaya bu açıdan bakınca biraz rahatlıyorum :)))