Cumartesi, Şubat 21, 2009

kociskomun doğumgünüydü dün akşam.. aksam 7den sonra başladığım hazırlığı 9 gibi ancak bitirebildim.. 2-3 çeşit meze, fırında mücver, peynir tabağı, salata derken ortaya süper bir sofra çıktı..
şarabımızı da açtık..
"bueno vista social club" belgesel dvdsini de açtık... chan chan.. ilk parçası.. en sevdiğimiz hem de.. kadehlerimizi bu şarkıyla birlikte kaldırdık..yeni yaşına keyifle girdi kociskom...onu cok seviyorum.. yeni yası huzur, sağlık, mutluluk getirsin.. gözlerindeki pırıltı hiç solmasın.. hayat arkadasım benim...
bu akşam da arkadaşlarımızla bir kutlama yapıyoruz.. arkadaşlarımızın bir arkadaşı açmış burayı.. çok sıcak, samimi bir rum meyhanesi.. son günlerde arka arkaya yaşadığımız streslerden sonra bu gece bize çok iyi gelecek...daha önce hiç kırmadım, kıyıp kıramamıştım korkmuştum ama bu gece ne kadar tabak varsa kırmayan ne olsun..:)

Hiç yorum yok: