Pazartesi, Şubat 23, 2009

slumdog millionaire

Jüriyi etkilememek için daha önce yazmamıştım..ehieih..:P

Slumdog millionaire 'i dün gece izledik, diğerlerini izlemiştik , en sona en kuvvetli adayı bırakmıştık..dün akşam 10u zor yaptık, ereni yatağına yatırır yatırmaz, filmin başına geçtik.. Oscar sonuçları açıklanmadan seyretmek istiyorduk ve bu gece son şansımızdı..:)


ekrana kitlendik , büyülendik... ağzımız bir karış açık seyrettik... diyecek bişey bulamıyorum.. konu, kurgu, ses, müzik, görsellik, hepsi ama hepsi süperdi...
film bittiğinde şunlar geçti aklımdan
* dünyada ne kadar çok çocuk çocukluğunu yaşayamıyor, savaşın, fakirliğin, etnik savaşların, tacizin kucağına düşüyor ve biz bunları her seferinde unutup UTANMADAN bişeyler istemeye devam ediyoruz, yazıklar olsun bize!
* aynı kardeşden olma salim ve jamal, birbirlerinden ne kadar farklılar.. salimin gaddarlığı ilk sahnelerden başlıyor, jamal ise bir o kadar insan!
* hindistan.. gerçekden çok ilginç bir kültür... ölmeden önce gitmeliyiz kesin..
* bu filmi çekenler kim yahu!yazanlar kim!... bu kadar zeki, yaratıcı, başka bir göze sahip insanlar varken, valla da billa da insan kendinden utanıyor... daha çok yaratmak lazım, her ne olursa olsun insan yaratırken, üretirken mutlu..(çocukdan bahsetmiyorum, en kolay yolunu bulup işte yarattım,işte ürettim demeyelim lütfen.. :)


ve..... sabahın köründe sonuçları almak için uyandık.. 8 dalda oscar kenar mahalle iti milyonere gitmiş.. valla helal olsun.. tebrik ediyorum, haketmişlerdi...

2 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

rüyalarımın sık konuğudur beni çağırır sürekli..hiç bir nedeni sebebi yok halbuki Hindistan'ın yaşamımda..gidince göreceğim neden çağırdığını...

Asortik Krep dedi ki...

Tanıdığım bazı İngilizler kışı geçirmek için gidiyorlar.Ucuz ama ilginç bir ülkeymiş :)