Pazartesi, Ocak 26, 2009

bu aralar..

3 gün tatile çıktım.. yıllar yıllar sonra 15 tatile çıkma hissini yeniden tadıyorum.. süper bişeymiş...bayıldım.. seneye doz arttırımına gitmeyi düşünüyorum... sırf bunun için yıllık iznimin yazın kullandığım miktarında azaltmaya gidebilirim...:)

bu seferki tatilin içine bir de küçük operasyon bile ekledik.. oğluşun geniz eti alınacak.. ne olduysa bu sene bir de boy atmış geniz etimiz.. kendisiyle artık yolları ayırma zamanı geldi..

bu aralar Eren'in odasını değiştirme derdine düştük... malum ilkokula az kaldı..kardeşlerden biri yeni iş kurdu, mobilya tasarımı ve imalatı işi.. tam benlik, ohh yaşadık... ortaklardan biri de iç mimar mı sana? yeme de yanında yat..

bana bir site adresi verdi.. biraz düşünün bu adresdeki oda tasarımlarına bakıp... oturup konuşalım dedi.. aklımı yedim... hepsini çok sevdim.. sırf bazı modeller için 2.ye kalkışıyordum az daha, sakinleştirdiler... :)

bitince fotolarını çekip koyarım buraya.. ilgisini çekenler için adres bu...

Hiç yorum yok: