Salı, Mayıs 26, 2009

bu hafta eğitimdeyiz... bütün mühendisler, gelişen üretim yönetim ve verimlilik sistemler konusunda upgrade ediliyoruz.:)
kalabalık olunca eğitimi fabikaya istedik, bir yandan da işlerimizi takip edebilelim diye...
sonuç, 5e kadar eğitimdeyiz, geç saatlere kadar da biriken işleri yapıyoruz.. evde bebe , karnı aç koca kaldı ortada..:) şaka tabi.. yardımcı bayan akşam yemeğini yapınca ereni de alıp gidiyor evine, ben de eve dönerken uğrayıp alıyorum..
neyse, asıl anlatacağım başkaydı..
bugün bir ara eğitimde sıkılmaya başlayınca bizler, eğitmen hemen bir film oynatmaya başladı..
saatlerce teorisi ve matematik formülleri ile uğraştığımız montaj hatları konusunda birden charlie chaplinin fabrika işcisi olduğu komik film karşımıza çıkınca baya gevşedik..



"modern zamanlar" filmin ismi..sessiz sinemaya veda ettiği film..1930lu yıllarda kapitalizmin giderek gelişmesiyle birlikte tek tipleşme ve makineleşmeye vurgu yapmış bu filmde...
daha uzun bir gösterimini bulamadım nette.. devamını seyredebilseydiniz, verimlilik adına bir otomatik yemek yeme makinası demosu yapılıyor charlie chaplinin üzerinde .. gülmekden kırılırsınız..:)

Hiç yorum yok: