Cumartesi, Mayıs 30, 2009

ara..

gün geçtikçe tempom daha da hızlanıyor... sanki yürüme bandında ısınma turlarını da geçtim, bant hızlandı koşar adımlarla gidiyorum...
öyle bir ruh hali..
blog sahibi olmayı önemsiyorum, sorumluluk duygusu bende hemen her konuda ağır bastığından 2-3 gün yazamasam sanki birşeyleri eksik yapmanın sıkıntısını hissediyorum için için...
ama bir yandan da bakıyorum, yazacak onca şey kafamda birikmişken, hiçbirini yazamamışım...
bazen zaman bulamamışım, bazen de kafam o kadar dağınıkken geçmişim ki başına günlüğümün derinlemesine olmayan, basit yazılar yazabilmişim ancak...
bir de otosansürler var hep.. öyle yazmıyım yanlış anlaşılır, böyle yazmıyım canları çeker, ondan bahsetmiyim nazar değer..:P...
ee bu duygudan da hoşlanmıyorum...
demem o ki, daha bol zamanların geldiği, daha cesur, daha içerikli yazılar yazabilecek kadar dingin olduğum günler gelinceye kadar bu bloga ara veriyim diyorum..
ilk kez böyle bir karar aldım, bilmem ki, belki hemen geri dönerim..bağımlısı olunuyormuydu bloga post koymanın...:)

3 yorum:

Alphecca dedi ki...

:)))))
Seni gayet iyi anladım desem :)

karamelize dedi ki...

anladın ama benim gibi dönekleşmedin bir türlü..:))))

Alphecca dedi ki...

İtiraf edeyim, bazen öyle şeyler oluyor ki içim kıpraşıyor Karamelize...

Paylaşmak için can atıyorum :))

Ama hayat öyle hızlı gidiyor ki....
Bu döngüyü daha da hızlandırmak işime gelmiyor...

Şimdilik.....