Cuma, Mayıs 08, 2009

Berlinden gelen kart...


bir kart aldım dün akşam... Berlin'den geliyordu... canım arkadaşım Zuzu göndermişti kartı... kendisi Amsterdamda yaşıyor ama tatil için geçenlerde Berlin'e gitmişti. Giderken yolda konuşmuştuk, kapatınca atlayıp gidesim gelmişti... birlikte çok güzel 4-5 gün geçirmiştik zuzu,nazlı ve ben... fuar zamanıydı.... gündüz deli gibi çalışıyorduk, akşam oldu mu kendimizi Berlin sokaklarına atıyorduk.. Berlinin simgesi olan ayılar heryerdeydi.. hemen hepsine sarılıp poz vermiştik..:)
her akşam başka bir dünya mutfağını deniyorduk.. gece yarısı da ana cadde üzerinden yürüye yürüye otelimize..;))) gidiyorduk...
ne zaman taksiye atlasak, zuzu "türkmüsünüz" diye soruyordu.. en son bir alman tersleyince aklı başına geldi..:)nedense taksicilerin hepsi türk diye kalmış aklında, bir de hani türklüğü çok önemseyip vatandaş bulma meraklısı biri olsa anlayacağım. .. bir amsterdamlı ile evli şimdi, arkadaşlarının çoğu başka uyruktan.. neydi onda taksicilerin uyruğunu merak etmedeki etmen, hala anlamadık..:))))
bir de nazlının bi cafeyle ilgili bir yorumu var ki, şimdi okuyunca kızacak bize ama vallahi de billahi de zuzu hatırlattı bana, kartın arkasında madde madde sıralıydı..:)))))
keşke ve umarım bir kez daha biryerlerde sadece bizbize yeniden buluşabiliriz.... eşler ve çocuklar olmadan...
ve zuzucum, kart almak ne kadar güzel birşey biliyormusun.. kartların beni hep çok sevindiriyor arkadaşım...
öpüyorum seni yanaklarından....

1 yorum:

zuzu dedi ki...

Canim Mehtapcim; yine ne guzel yazmissin. ama belirtmeden edemiycem o fuar gezimizde ben fuarin disina adim atamamistim; siz bi gun kacamak yapip, bir kac yer gorebilmistiniz. bir de Koraycigimi unutmussun. o da vardi bizimle!! nazliyla beraber mustemilat binasinda kalisimiz (benim tifilligimdan) daha sonra otele tasininca benim colde sahra gormus gibi sevinmem; ahhh! aaahhh! ne gunlerdi. valla hepsi tek tek aklima geldi Berlin sokaklarini arsinlarken. o zaman da cok sevmistim Berlin'i; bu sefer de cok keyif aldim sehirden. ama sizinle gittigimiz zamanin zevki de bir baskaydi. simdi neyi hatirladim bi de biliyor musun? hani tipik kucuk bir italyan lokantasina gitmistik. sahibi bize cesit cesit renkli pastalar pisirmisti kendi elleriyle. tadina doyamamistik. her sey cok ama cok guzeldi! yakin gelecekte hep beraber tatil yapmak dilegi ile seni kocaman opuyorum.