Perşembe, Mart 27, 2008

benim annem bir tane...gerçekten bir tane.. aslında ilkokul mezunu ama tamamen koşulların yetersizliğinden ilkokul mezunu.. imkan verilseymiş çok başarılı bir iş kadını olurmuş... verilmemiş de bişey olmamış mı, olmuş... çok iyi bir anne olmuş, kızlarının önünü açan bir anne.. her zaman kızlarını haklı gören, onların kararlarının arkasında duran bir anne... sıradan olmak istemeyen, kendini geliştirmeye çalışan bir anne.. 50 yaşında sürücü belgesi almak için kursa başlayıp, bir kerede motor sınavı dahil tüm sınavlardan geçen bir anne...
hayatın gerisinde kalmama çabası olan, bize de bunu aşılayan bir anne...
şimdi bu anne internet öğreniyor, msn i öğrenmiş, bizimle yazışıyor, elleri ve boynu kopmuş ağrıdan, galiba bu klavyede "f"yi koymamışlar diye söylene söylene yazıyor.. kendine blog açacakmış, hazırlık yapıyor.. googleından( öyle diyor kendisi..:) yemek tariflerine bakıyor...
belki de şu anda burayı okuyor, blog arkadaşlarımı çok sevmiş, ne akıllı insanlar var senin etrafında diyor..:)
sırada ne var , ben bile merak ediyorum....

10 yorum:

Alphecca dedi ki...

Hadi yaaaa :))))

Ben böyle kadınlara bayılıyorum Karamelize,
Annene sevgilerimi ilet olur mu ? Aynen yol devam diyorum.

Umarım Pınar' da birgün biryerde bende böyle bahseder :)

Adsız dedi ki...

Ben de severim onu.. Gerçekten fedakar, cefakar, mert, çalışkan, zeki, merhametli Anadolu Kadını annen.

Bu satırları okuyorsa, ona selam ve saygılarımı iletiyorum.

Ellerinden öpüyorum. Gonca

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Karamelizenin annesi

Burayı okuyorsanız yazım size:
Kızınıza bu kadargüzel bir yazı yazdırdığınız için önce kendinizle sonra da kızınızla gurur duyun ,doyasıya ve gönlünüzce.

Ellerinizden saygıyla öpüyorum.Çok sevgi ve selamlarımla.....

Aslı Cin dedi ki...

:) Çok şeker.

Adsız dedi ki...

beni çok sevndidirdinizt.hepinize teşekür ederim. hepiniz benim karamelizemsiniz. yeni alışıyrum size daha güzel şeyler yazmak iterdim.

hepinizi öpüyrum

selma

Nazkız dedi ki...

selma teyzemi her zaman taktir etmişimdir, şimdi okuyunca tekrar taktir ettim kendisini.

Ne mutlu ona ki kızlarını da kendisi gibi yetiştirebilmiş, özgüveni çok sağlam, hırslı çalışkan, kendi ayakları üzerinde durabilen dört tane Cumhuriyet genci?

En yakın zamanda bekliyoruz blog alemine kendisini, tecrübeli annelerin yorumuna her zaman çok ihtiyacımız var!!

Çok öpüyorum kendisini...

Adsız dedi ki...

Canim anneni çok sevdim ben. gözlerinin içi gülüyor.çok sanslısın:)
Teyzecim çok öpüyorum seni.

Aslıhan

Asortik Krep dedi ki...

Haberimiz olsun blog açılınca kendisini okumak isterim..

Ellerinden öperim Selma Annenin :))

sekerjim gonca dedi ki...

meraba mehtap abla ben gonca(dayı kızı)öncelikle nbr nasılsın haberlerini sevgili halamdan alıyorum senin yazılarını okudum cok begendim ve ayriyetten cok taktir ettim,gercekten ailen için büyük bir gurur kaynagısın bu benim naçisane düşüncem...
suan için yazacak birsey bulamıyorum neyse kendine iyi bak öptüm seni ablacım by byy (cvb ını bekliyecegim)...

sekerjim gonca dedi ki...

yorumlar gercekten cok süper:)) halamla birlikte okuduk bayıldık bayıldık bu güzel yazıları yazan iyi kalpli arkadaslara sevgilerr..

gonca - selma