Pazar, Mart 09, 2008

meyve buketi

cuma günü korayla hızlı hızlı yaptığımız telefon konuşmalarından birinde çiçek geldi de onu yiyoruz şimdi(!) diye bir laf duydum..ne, nasıl bile diyemedim yoğunlukdan, sonra da unuttum gitti.. haftaiçi yoğunluğumuzda konuşamadığımız ne çok şey olduğunu hep haftasonu yemeklerinde farkediyoruz.. meğer fruit and the city den gelmiş bu çiçekler ofise,

meyvelerden yapılan çiçeklermiş bunlar... kiviler, ananaslar, armut, elma, üzümlerden yapılan bu çiçeklere istenirse bir de çikolata da kaplanıyormuş... hediyesini alan da, afiyetle keyifle midesine götürüyormuş bu buketi..:)) ne hoş bir hediye di mi? biraz kalıcılık sorunu var, ama bu kesilmiş çiçeklerde de var, o yüzden ben mümkün olduğunca saksı çiçeği götürürüm gittiğim yerlere, ama illa buket göndereceksem bunu göndereyim bari artık....:)
bu arada bedavadan da reklamını yapmış oluyorum bu gibi firmaların ama neyse...... :)

7 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Süpermiş,nişantaşından büyükçekmeceye gönderirler mi acaba..? :)

Alphecca dedi ki...

Gerçekten çok hoş fikir Karamelize :)))

Bende saksı çiçeğini sevenlerdenim :)

karamelize dedi ki...

asortik selam,
valla benim kafada bir tilkiler dolaşıyor,şöyle meyveleri parçalamadan kesebilecek kalıplar bulabilirsem (ya da belki fabrikada yaparım..:) bir buket denemesi yapayım diyorum , çikolata kaplama ise en kolayıdır sanırım...eğer becerebilirsem onlar getirmezse de ben getiririm sana..:)

karamelize dedi ki...

neselicim,

sen bi de bi iş olarak keyfine bak aslında, tam çiçeğe göbek yapıyorsun, canın çekiyor, kayısı hooooop midende...:))) malzeme sıkıntısı çekilir valla bu işte, iştahsız personel bulundurmalı..:))))

Nazkız dedi ki...

Ben de istiyorummmm, müthiş gözüküyorlar!!!

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Süper bayıldım ben bunlara.

Asortik Krep dedi ki...

Sağol be arkadaş :))
Aslan blogger arkadaşım benim, getirmiş kadar oldun :))