Pazartesi, Mart 17, 2008

kitap mitap vessaire..

hazır kitap demişken bu aralar neler okuduğumu da not edeyim..

paulo coelho "portobello cadısı"

tom robbins "parfümün dansı"

ismail cem "ben böyle veda etmeliyim"

haluk şahin "liberaller, ulusalcılar, islamcılar ve ötekiler"


hoş bu aralar elime alıp alıp bırakıyorum.. konsantrasyonum yok hiç, bozuldu yani... gündem o kadar yoğun, o kadar sinir bozucu ki, kafayı toplayıp bişeyler okumak bile mümkün değil...herşeye rağmen güzel geçsin diye çabaladığımız haftasonunun etkisi sabah ekonomi haberleri itibariyle yerini sinir bozukluğuna bırakmaya başladı...öyle de geçer artık günler... ...dediğim oluyor işte, show tv 170.000 kişi katılımlı bir sms anketi yaptı haberler boyunca, bugün seçim olsa oyumu ak partiye veririm diyenlerin oranı %70lere vurdu...mazlum etkisi yine iş başında... kendimi bildim bileli demokrasiye inandım, onu istedim, ona güvendim.. yine de demokrasiden yanayım ama bir söz de kulaklarım da çınlamıyor mu çınlıyor.. "demokrasi bizim için istediğimiz yere varıldığında inilecek bir trendir"..... bu söz yüzünden doğru bildiğimi bile şaşırtıp kendimi suçlarına ortak hissetmeme sebep oluyorlar.... sinirlerimi bozuyorlar , hem de çok..

3 yorum:

Alphecca dedi ki...

Portobello Cadısı' nı bende okudum Karamelize,

Başlangıçta biraz kafa karıştırıcı geldi ama sonu cidden tatmin ediciydi :)

karamelize dedi ki...

bu yür kitapları gerçekten özümseyebilmek için biraz transa geçmek gerekiyor... yani söyleneni tam anlamak için sakinlik ve dinginlik şart... servis koşullarında bunu ne kadar yakalayabiliyorsam o kadar anladığımı söyleyebilirim ben de..:)))
şu anda parfümün dansındayım ben, çok keyifli gidiyor şimdilik..

Nazkız dedi ki...

Portebollo cadısını ben de çok merak ediyorum, ben de dergilere taktım şu ara:-))