Cuma, Mart 21, 2008

para koleksiyonu

koleksiyon demişken devam edelim.. para koleksiyonu da var..hem de çok sıkı.. dünyanın her yerinden toplanmış her döneme ait para var bu koleksiyonda..bir incelemeye başladınız mı saatlerinizi alıyor.. daha önce kutular içindeydi bunlar.. hiç unutmam bir haftasonu onlara gitmiştik, bu kutuları önüme döküp saatlerce incelemiştim.. şimdi çok daha düzenli ve hoş olmuş...
bu arada benim de küçük çaplı bir koleksiyonum oluştu yıllar içinde.. bunda ex patronun rolü büyük.... darphane nin çok güzel bir hizmeti vardır.. hatıra paraları yaptırır.. sanatçılara tasarlatır ve yanında sertifikası ile birlikte alabilirsiniz siz de.. bu hatıra paralarından bayağı çok oldu bende.. bir de koleksiyonundaki duble olanları da bana verdi...oldu mu mini bir koleksiyon..
bunların içindeki en değerlisini de evime çerçeveletip astım, cumhuriyetin 75.yılı için sınırlı sayıda üretilen kontenjanlı bir hatıra para seti bu...sanırım 1000 kişide felan var, biri bende , biri de nazkız da...(umarım koleksiyon hırsızlarına davetiye çıkarmadım..:)


şu son karede gördüğünüz de ofisin bir duvarı.. duvarda çeşit çeşit motosikletler üzerinde kendi fotoğrafları var.. üzerinize afiyet harley davidson, goldwing ne ararsanız var..ortadaki ufaklık da benim oğlum.. altındaki gerçek bir motosiklet.. honda model... saatte 60km. hızla gidebiliyor, tabi eren kullanmadı.. ama üstünde o kadar şirindi ki.. hemen fotoğrafını çekmiştik, onu da bir sürpriz yapıp duvarına asmış.. görünce nasıl hoşuma gittiğini tahmin edersiniz...

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bildiklerini başkalarına öğretebilen insanlara hayranım..