Çarşamba, Mart 12, 2008

taksim metrosunda sergi


bir etkinlikden bahsedeyim hemen dedim.. ama daha önemlisi de burada yazanların içindeki iki ifadeye takıldı kafam...

makina almış, Ara Güler'le birlikte fotoğraf çekmeye başlayıp sergi açacakmış..
oysa daha yeni yazmıştım Ara Güler'in bu konudaki fikrini... dobra adamdır ama herhalde o anda bişey diyememiş...

ama serginin taksim metrosunda açılmasına ne güzel sitem etmiş..

bir de bu başarıdan bile nasiplenilmeye çalışılmıyor mu, hayret ediyorum... efendim istanbul olmasaymış, ara güler de fotoğrafçı olmazmış... aklına bile gelmezmiş fotoğraf çekmek.. yani hüner çekende değil, çekilendeymiş... (malum çekilenin de başında ya bu aralar, taaa buradan bağlama çekiliyor)

yolunuz muhakkak uğrar metroya, uğramazsa da uğratın derim... ben bu cumartesi oradayım...

3 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Canım bana şifreli bloga davet için sen mail attın değil mi :/
Hani matematikte sağlama işlemi gibi düşün.
Sahte bi maille şifreliye bi davet atan bi kazım da ben ehiiiii.Teyid ediyom artık,akıllandım ;)

karamelize dedi ki...

biyo selam,
ben mail attım ama davet için değil.. blogun artık davetsiz olmuş, sevindiğimi bildirmek için...
ben zaten senin blogunu okuyabiliyorum artık ya zaten, davet isini gene anlamadım..:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Yahu bu açık blogum:)
Bir de şifreli var anacım ,davetin hemen geliyr
Ozaman anlarsın ehiiiiiii