Salı, Eylül 11, 2007

doğduğundan beri odasında yanlız başına saatler geçirebilen, uykusu gelince aynı amerikan filmlerindeki gibi iyi geceler diyip koşarak yatağına yatan bir oğlum var.. dı, derken ne olduysa şu 2-3 ayda bir korkudur aldı başını gidiyor... odasından bir şey mi alınacak, ışıkları benim yakmam bekleniyor, özellikle geceleri tuvalete mi gidilecek, ışığı açıyorum, kapıda bekliyorum...gece yatma da ayrı sorun şu aralar.. ya benim yatağıma gelmek istiyor, ya da onun yatağına ikimiz sıkışıyoruz, o uyumaya, ben bi an önce kurtulmaya çalışıyorum..

az önce de tam haberlerin karşısına geçtim, "aaaa, anne şimşek makkuinim odamda kalmış, gidip almamız gerek" dedi... ee yuh yani, eşek kadar adam odasına gidemiyor, çalıştırdım saksıyı, şimdi bu spidermanin ve de power rangers ın hastası ya, dedim "eren sen annelerin büyük cesaret öpücüğünü bilirmisin?" -"o ne ki anne?""- anneler çocuklarını içlerinden benim oğlum spiderman gibi cesur olsun diye öperler ve bu büyük cesaret öpücüğü ile sen her istediğini yaparsın?""-aa gerçekten mi anne?""-deneyelim mi?"......denedik, ilk anda kendinde bir değişiklik var mı diye öyle bakındı biraz, "hadi git bakalım" dedim, "anne yetmedi galiba?" dedi, aaaa öyle mi dedim şöööyleee okkalısın dan bi öpücük daha....gitti.. odasından sesi geliyor şimdi," korkmuyorum ben, spiderman gibi cesur oldum"... bu ne saflık, ne masumluk, ne şirinlik yarabbim....

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Alakasız bir yere yazdım ama bağlantı için teşekkürler bende ekledim bağlantılarıma

Sanem dedi ki...

Annelik, bizi ne kadar da yaratıcı olmaya zorluyor ve biz o yaratıcılık denen şeyi ne kadar da geliştiriyoruz bir düşünsene. Post'unu okur okumaz aklıma ilk gelen bu oldu :))
Nice yaratıcılıklarımızın şerefine! :))

Sevgiler...

Aslı Cin dedi ki...

Haha !

Bu arada şimşek mcqueen zannediyor benim oğlumda kendisini. Dr öğretmen falan olmak isteyen çocuklar geçmişte kaldı sanırım, araba yarışçısı falan olmak istiyorlar.

karamelize dedi ki...

edacım, keyifle izliyoruz efemm..:))

sanem, doğru yani, icatlar ihtiyaçlardan doğarmış derler ya.. o kadar sıkıştırıyor ki bu sıpalar bizi mecbur yaratıcı olcen, napcen bacım..ehieehi..:))

aslı, seninki kariyeristmiş valla, biz dönüp dolaşıp çöp arabası şoförlüğünde karar kılıyoruz daha..:))))))

Alphecca dedi ki...

Bizim komşu ufaklıkta şimşek mcqueen' e hasta. Erkeklerin yeni favorisi galiba :)

Bu arada bugünlerin kıymetini bil karamelize birkaç sene sonra bu saflıkları kalmıyor, baya bir gerçekçi oluyorlar :))

karamelize dedi ki...

çocuk gibi,
gitmesin noooluurr saflığı...ben en çok o hallerini seviyorum, ve de elimden kayıp gidiyor, yarısından çoğunu da işde olduğum için yakalayamıyorum diye çoook üzülüyorum..

Nazkız dedi ki...

annemiz yine harikalar yaratmış, gözümün önüne geliyor şu anda Eren'in Spiderman halleri, eliyle ağ atması filan:-)))