Çarşamba, Eylül 05, 2007

ah benim küçücük minicik serçe parmağım!

ben bu secret olayına valla da billa da çok inanıyorum..çağırmıcaksın kardeşim istemediğin şeyleri...çağırırsan gelir.. 1 hafta kadar önce bugüne kadar hiç kolumu bacağımı kırmadığımı, insanın hayatı boyunca belki de bazı branşlardaki doktorlarla hiç muhattap.:) olmayabileceğini düşündüm, nerden geldi aklına diye sormayın, hatırlamıyorum ama deli değilim a, bi yerden başlamıştır bu düşünce herhalde..derken pazar gece 11:00de koltuğun ayağına serçe parmağımı öyle bir geçirdim, öyle bir kırt sesi duydum, öyle canım acıdı ki, anlatamam.. ve şimdi kırık bir serçe parmağım var..topal topal hayata devam ettiğim için de perişan bir haldeyim..zira sadece topuğuma basarak yürümek bütün şaftımı kaydırdı, serçe parmağımı unuttum, bacak ağrım, belim, boynum, hatta kolumdaki ağrılarımla uğraşıyorum.. bu insan siniri ilginç bi olay yani...




hal böyle olunca da üç geceden beri kırdım totoyu akşam evde Eren paşamla lego yapıyoruz, resim yapıyoruz, kitap okuyoruz..Eren bayıldı bu işe, hiç hareket etmeyen ve kesintisiz 3 saat onunla oturan anne olayı onu müthiş sardı.. ben de bahaneyle yaz boyunca yaydığım kaliteli zaman.:) lı anne moduna geri döndüm, ve Erendeki son gelişmeleri izleme fırsatı buldum biraz..
ilk projemiz bir site oldu.. yüzme havuzunu ve şezlongları,apartmanı ve kırmızı çatılı evlerin yanındaki gecekonduyu Eren yaptı..


sitemizin yanına lazım olur diye 4 uçak kapasiteli bir pist ve uçakları da koyduk..:)


derken Koray geldi, biz balkonda laklağa daldık, meğer sitenin kaydırağını ve salıncağını unutmuşuz, tamamen erenin ürünü bu iki eser de aşağıda... elimi değdiysem, fikir verdiysem ne olayım, valla billa..

arkadaki kes yapıştır puzzle resmi de bir gün önce yaptık, salonumuzda sergileniyor şimdi..görmek isteyeni bekleriz, bi kahve de promosyon..:)

sonuç: benim oğlanda 3 boyutlu düşünme yeteneği var bence, bir oyunun başında kafası sararsa 2 saat takılabiliyor ki 4 yasında bir çocuk için süper bir süre.. iyi gidiyoruz, Allah şaşırtmasın..:)

10 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Çok geçmişler olsun. Ama oğluşunla yaptığın site süper olmuş. Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Lego evlerinizin satışı başladıysa bir tanesine talibim :) Bayıldım vallahi ... Serçe parmağına gelince madem ki secret olayına inanıyorsun niye kırıktan çatlaktan bahsediyorsun. Güzel bir tatil düşün, lezzetli bir yemek düşün gelsin seni bulsun :) Yine de çok geçmiş olsun canım ablacım ...

NESLİ

karamelize dedi ki...

baldantatlı ,
çok teşekkürler.. zamane çocuklarının vizyonu geniş, beklentileri çok.. yapmıyor tabi kerpiçden bir ev, hıdırellezde kullanıcaz bu seti biz ağaç altında..:)))

neslos, şimdis seneye hıdırellezde dilesek yukarıdan, e bunun oluru ederi 6-7 aydır, demek ki 2009da bu site bizimdir.. şu derme catma gecekondu var ya, verdim gitti kız..:)jhayrını gör..:)
teşekkür ederim bu arada..

Nazkız dedi ki...

Düşüncelerimizle neler yapabileceğimizin kötü bir örneği başına gelmiş, neysem benim bildiğim Mehtap derhal pozitife döner, durumu değiştirir.. Bu arada kaliteli zamana:-))) tebrikler, nefis ürünler çıkmış ortaya; Eren'imiz inşaat mühendisi, mimar mı olacak nedir? Hadi inşallah, bizler de böylece emekliliğimizin müstakillerini güvenilir ellere bırakmış oluruz.

Alphecca dedi ki...

Geçmiş olsun karamelize :(
Tatil sebebi ile ne zamandır bloğuna uğrayamamıştım. Sen secret' ı uygula, pozitif düşünde ağrı ve sızılar hemen gelip geçsin.

minny dedi ki...

Canim arkadasim gecmis olsun.
Aslihan

zuzu dedi ki...

Mehtapcimmmmmmmm: ya ben yine sonradan takip her zaman oldugu gibi ;)) cok gecmis olsun canimcim!!! yeni okudum parmagini blogunda..umarim en yakin zamanda gecer agrin sizin..
Erencim'in lego calismalari da gorulmeye ve alkisa deger yani; helal valla!!!

karamelize dedi ki...

nazkız,
olsun di mi? mühendis olsun valla.. ya da acaba müteahhit mi olsa?..:))

cocuk gibi,
cok teşekkürler, gercekten de kendime hasta muamelesi yapmadım hic ve bugün ayagıma ayakkabı bile giyecek kadar iyi hissediyorum..

aslıhancım, zuzucum cok cok tesekkurler..

Sanem dedi ki...

Merhaba Karamelize. Bloğuna Asortik'te rastladım. İlk kez yorum bırakıyorum sana. Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum. Umarım kısa zamanda iyileşir, eski sıhhatine kavuşursun. En çok da senin kuzucuğa yaramış bu durum anlaşılan :))

karamelize dedi ki...

Sanemcim,
hosgeldin.. ve cok tesekkurler iyi dileklerin icin..
yavas yavas bu vahim olayın uzerimde bıraktığı ataleti atıyorum, eren de artık dua eder herhalde annem bi daha cısss olsun diye..:)