Pazar, Eylül 02, 2007

İstanbul'da 4 işsiz gün

bu 4 gün blok tatil iyi geldi çok.. bir tüm günümüzü tuzlada yüzerek, akşam balık ziyafeti ve bol bol sohbet muhabbetle geçirdik...
2.gün annem sabah 7de bizdeydi.. Ereni pınarla bıraktık, onlara da güzel bir program hazırladım, öğlen dışarıda yemek, öğleden sonra yeni bir film dvd si seyretme vs.., ikisi için de güzel bir tatil günü oldu, bizim için de tabi.. sıcaklar çok bastırmadan sabahın erken saatlerinde indirimin son dalgasından faydalandık annemle, kocişkom da bazen üfleyip püflese de fikir bazında yardımcı oldu bayaa.. mantar ayakkabılar, pileli kot etekler felan aldım.. hepsi çok şık ama bazen de bizim şirkette bi çalışan kızımız vardı, 45 yaşında hip hopcı gibi giyinir, kotunun kenarlarından zincirler sarkar, 15 çizgili rengarenk çoraplar giyerdi de gülerdik haline, bilemiyorum artık gidişatımı..:))))





sonra ver elini boğaz, boğazın anadolu yakası başka bir alem yahuu... sonbaharı daha da güzel olur hep, heyecanla bekliyorum allah biliyor ya, t-shirt üstüne hırkamı giyip boğaz kenarında çay içicem, taze balıklanıcam inşallah..:)

akşama doğru da meydana gittik, yeni açıldı, keyifli bir yer oldu burası vallahi, açık hava alışveriş merkezi kanyon sonrası ikinci güzel örneği ile burnumuzun dibinde, ikea ile de dipdibe.. sonbahar gelince müdavimi olacağım ikinci mekan da ikea, seviyorum kardeşim ne yapayım, kendimi buluyorum ikeada ben, zaten bi tchibo, bir de ikea açıldı ya istanbulda, aradığımı bulmaya, tarzımı ifade etmeye imkanım oldu, oh valla..

akşama da bizim balkonda balık keyfi yaptık bi arkadaşlarımızla, inanamadım kızına valla, bizim oğlandan daha spd ci, power rangerscı, spidermanci bir kız çocuğu ilk kez görüyorum, ışın kılıcını çıkarıp bi sallıyor, bir kavga dövüş, uzaya gidip gelmeler.. eren hasta oldu ılgaza, biz de tabi..:))))

ve 3. gün... kurdum yatak odasına ütü masasını, boşalttım tüm dolabı, yıkanacaklar kenara, ütülenecekler anında masaya, verilecekler bir sepete.. ya ben ne çok seviyorum evden bişeyler çıkarmayı.. sadece kullanacaklarım kalmalı, kalanı hooop kapı önüne, eşyalar için ev almadım ya ben, emek tırnak, ben yaşayacağım kardeşim bu evde, onlar değil, o kadar...bi demlik çay da bitmiş o arada..:) akşama da güvece davetliyiz sevtap bacıya, annem orada ya, kokusu 30 km. öteden burnuma geliyor gibi, vallahi de tam da hayal ettiğim gibi bi sofra bu, güveç, cacık, çoban salatası, tereyağlı pilav...bu arada 2 kilo fazlam var , yeni oldu yani, haberiniz var mı?..:(


yemekden sonra evler sıcak, atmalıyız kendimizi sokağa, eve yakın en güzel mekan, sultanahmet... nasıl kalabalık, hep turistler, şıpıdık terlikler, meydandan buram buram nargile kokuları yükseliyor, rüzgar da var mis gibi, lakin elektriklerr gitmesin mi, her yer kapkara oldu birden, insanların sesleri var, görüntü yok, zifiri karanlık, neyse bi 20 dakika sonra elektrikler geldi de, kendimizi bi cami kenarında kahveye attık, yayıldık kaldık...duru kızım, o kadar güzel, o kadar sevimli ki...gece boyunca kendini nasıl sevdirdi, nasıl... bu bakış da türk filmlerinden fırlama acıklı haller bakışı...yerim onu ben,yerim....




bugün mü? 4. gün... uzun sabah yürüyüşü, uzun kahvaltı, uzun saatler gazetelere gömülmece, köşe yazarlarının yazılarını tartışmaca, derken hazırlandık şimdi, şu fareye gidiyoruz hep beraber ratatu mu neydi adı.. bugün son gün, yarına kadar 10-11 saatimiz daha var uyanık... takılmaya devam...

4 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Merhabalar. İade-i ziyarete geldim.Ziyaretlerinizin devamını bekliyorum. Sevgiyle kalın.

karamelize dedi ki...

siz de hosgeldiniz efendim...
tabi ki uğrayacağım arada..
sevgiler,

Adsız dedi ki...

Valla tatil gibisi yok bende tatilden yeni geldim tatil resimlerini de dün ekledim bu arada baldan tatli benim de şeker bir dostum bana da beklerim sevgiler

karamelize dedi ki...

edasuner merhaba,
bu kadar kalp kalbe karşı olur, yaklaşık 1hafta 10 gündür izlediklerim dendiniz ve sitemde link koyayım da rahatca bakarım, bi ara da merhaba diyeyim demiştim...
denk düştü.. merhaba..:)