Cuma, Eylül 14, 2007


yıllardan beri ne yapar eder eylülde bir hafta kaçarız ... hele çocukdan sonra haziran ve eylül neredeyse değişmez tarihlerimiz oldu, bir de herkes çocuk okula başladıktan sonra o mutlu azınlıkdan olmayacağımızı hatırlattı ya bize, ilk çocuklu olduğumuzda, kafamıza daha da dank etti, 2 yıl sonra biz de 10 eylül itibarıyla hiçbir yere kaçamıcaz, ama şimdi ne duruyoruz ki...

biz gidiyoruz, sizden selam götürelim mi denize, yeşile, temiz havaya, güneşe...


1 hafta sonra görüşmek üzereeeee


10 yorum:

Sanem dedi ki...

İyi tatiller.

Sanem dedi ki...

İyi tatiller.

BALDAN TATLI dedi ki...

Benden götür nereye gidersenç Ben anlaki bu seneki tatili,denizi, güneşi. Ne olur havalar soğusun bir an evvel. Tatil modundan çıkmak istiyorum artık.

Adsız dedi ki...

en güzel ay valla iyi eğlen

Nazkız dedi ki...

Ah valla çok özleyeceğim ben Eylül tatillerini, zira bu sene itibariyle Temmuz-Ağustos'a talibiz artık, bol yüzün keyfinize bakın, dört gözle bekliyoruz yazılarını şekercimmmm....

Alphecca dedi ki...

Hiççç sorulur mu Karamelize???? İlk selam benden olsun :))

Asortik Krep dedi ki...

Burdasınız ve bana uğramadınız çok ayıp :(

karamelize dedi ki...

hepinize cok cok tesekkurler, gittik donduk bile... neden guzel seyler cabuk biter ki...
asortik krep, seninle tanıştıkdan sonra sanıyormusun ki,senden tavsiyelerini almadan, bi haber vermeden, hele bir de numaran elime geçmişken seni aramadan oralara gelirim..:)))
seneye yaza, dedim ya, 15 gunluk bir planı yapıp yastığın altına koydum bile, butun kış geceleri duaları üstüne değsin diye..:)
sevgilerr

Asortik Krep dedi ki...

Bekliyorum o zaman :)

Asortik Krep dedi ki...

Resimde Ölüdenizi ve Gemiler koyunu görünce burdasınız sandım..Yani son zamanda tanıştık ya ondan :)
yoğunluktan hemen ziyaret edemeyince de bloğunu öyle anladım :)