Perşembe, Eylül 06, 2007

annelerin eğitim imecesi..:)

Eren'le birlikte son günlerde biraz da bilgisayara sardık, (hadi canım son günlerde mi?..:)diye sormayın, burada ana tema erenle birlikte olması..:)
güzel bazı cocuk sitelerinde zaman geçiriyoruz, oyunlar, puzzlelar, yol bulmaca, eşleştirme, fark bulmaca, sayılar, kavramlar vs. hepsini bu oyun sitelerinden oynuyoruz.
şimdi ben buradan iki tanesinin adresini vereceğim. ve bu konuda da nazlimo'yu, aslı'yı, baldantatlı'yı, annelog'u sobeleyeceğim.. bakalım kimlerden alternatif çocuk sitesi adresleri gelecek...güzel site adresleri ile 4-5 sayfalık kitaplara onca para bayılmaya son diyorum ve benim adresleri veriyorum. çocukca ve kids games .. hadi bakalım...
bu arada blogları olmayan anneler de bi zahmet mesaj bırakabilir, bu imeceye katkıda bulunabilirler..:)
son olarak bir de uyarı, bunu bilmeyen anne yoktur ama mazur görün hatırlatayım, bilgisayar başında 1 saatten fazla zaman geçirmemeye de dikkat..

9 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Karamelize, bir site var faydalandığım onu yazacağım, bir de Kerem'in sevdiği siteleri.

karamelize dedi ki...

aslıcım bekliyoruz..:)
nazlimo, cok güzel siteler tavsiye etmiş bu arada...faydalanabilirsin..
sevgiler,

BALDAN TATLI dedi ki...

Sobeni aldım hayatım yayınlıyacağım. Bizim kitaplarımızın isismlerini ve internet site adreslerini yayınlıyacağım. Ama önce eşimle koltuklarımızı kaplıyalım, bitirelim. Sonrasında hemen canım. Sevgiyle.

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Merhaba,

Baktım güzel faydali siteler paylaşılıyor dayanamadım.
www.atlikarincam.com sitesine muhakkak göz atmalısınız... Masallar, boyama kitapları, bebek giydirmeler, oyunlar, müzikler... Daha ne isterseniz... Biz çok seviyoruz oğlumla... Herkese de tavsiye ediyoruz...

İki Deli Kadın(Pınar) dedi ki...

Bu arada ayrıca sitede "site linkleri" diye bir bölüm var burada hem türkiyeden hemde dünyadan tavsiye edilen çocuk siteleri yer alıyor :))

karamelize dedi ki...

baldan tatlı selam,
kolay gelsin, büyük işe kalkışmışsınız bakıyorum da, helal olsun valla ne diyim..:)


bademkraker,
teşekkürler katkın için..
sevgiler,

Annelog Atölye dedi ki...

Ennnn kısa zamanda geliyor Karamelizecim:)

Gamzeli dedi ki...

Biz sbahtan akşama kadar geçiyoruz vakit, çok sakıncalı ama mecburiyetten...

ben anne değilim ama anne adayıyım..2 aylık evliyim :)

karamelize dedi ki...

gamzeli merhaba,

noolacak bu yeni nesil gençlerin hali..:P ve madem çok vakit geçiriyorsun, aran bakalım biraz yeni çocuk siteleri, yarın sana da lazım olacakmış bak..:)))

sevgiler,