Cumartesi, Kasım 22, 2008

dostuma

kardeşliğin bendeki tanımı her koşulda orada olduğunu bilmekdir... öncelikler değişse de, araya yüzlerce kilometre girse de...
ya da her daim iki dirhem bir çekirdek olmaya çalışmamakdır, neysen ve nasılsan en çıplak halinle görünebilmekdir kardeşlik...
kardeşlik güzeldir, kardeşin gibi bir arkadaşın olması ise büyük bir şansdır..
ben o şanslılardanım işte...zaten kardeş gibi de benziyoru birbirimize, sizce de öyle değil mi?..:)
dostum nazlı nın doğumgünü yarın... iyiki doğdun nazlım, iyiki tanıştık yıllar önce, iyiki bulduk birbirimizi koca istanbulda...

gülen yüzünüz hiç solmasın, her daim mutlu olun..


yeni yaşını yaşarken keyifle, ben de olayım hikayenin içinde...

ve bizim dostluğumuz gibi bir dostluğu çocuklarımızın da yıllarca yaşatabildiğini görelim...onları birbirine emanet edebilelim, gönül rahatlığıyla..


seni seviyoruz Nazlıcım, İYİ Kİ DOĞDUN!!

1 yorum:

Nazkız dedi ki...

Canım benim, aldığım en güzel hediye bu, harikasın....

Kız kardeşim olmayan bana kız kardeş duygularını yaşattın her zaman. İyi günümde kötü günümde hep yanımda oldun, ömrümün geri kalanında da olacağına eminim....Hep konuştuğumuz gibi, umarız çocuklarımız da devam ettirsin bu güzel dostluğu bizim gibi....İyi ki varsın...