Çarşamba, Kasım 12, 2008

39lara vuran ateş, neredeyse saat başı alınan ılık duşlar, bitmek bilmeyen öksürük,yetmeyip tıkanmalar, sabaha kadar soğuk buhar, antibiyotik, ateş düşürücü, burun açıcı ile geçirilen bir gece..
sersem sepelek bir gün..
yayıla yayıla hasta olmaya bile hakkı olmayan çouklar, çalışan anne çocukları...
hızla iyileştirmeye çalışıyorum...
tüm yorgunluğuma rağmen, kafadaki bazı klişeler tırmalıyor beni, gündüz vakti poğaça kokmuyor evim hiç, oğluma bunu da yaşatmaya çalışıyorum aklımca...
kasap et, koyun can derdinde halimiz....
çocuk sevinsin mi üzülsün mi bilemiyor benim evde kaldığıma... hızlı çekimiz evde.. portakal suyunu içiriyorum, 5 dakika geçmiyor, 1 kaşık bal bari yesin diyorum.. annemin her daim dolabımda hazır çorbasını çeviriyor, akşama onu rahatsız etmeyecek bir yemek yapma derine düşüyorum...
benim 1 gün evde kaldım , işe yaramalıyım paniğim, çocuğumu geriyor, görüyorum...
darmadağım mutfağı öylece bırakıp buraya yazıyorum...
ben oturunca, eren yanıma kıvrılıyor, ateşi bile düşmeye mi başlıyor nedir...sakinlik ikimize de daha cok yarıyor...

5 yorum:

OiP dedi ki...

çok geçmiş olsun.

şu yazdıklarını kaç kere yaşadım acaba? sayısını unuttum... öyle iyi anlıyorum ki halinizi. oğluma çok geçmiş olsun, inşallah hemen iyileşir.. yazık kuzuya :((

Zamandan Sızan dedi ki...

Çok üzülüyorum çalışan annelerin bu sancılı duygu gitgellerine... kim haklıdır haklı var mıdır?
neyse geçmişler olsun inşallah.

karamelize dedi ki...

teşekkürler leboncum..:)(oip olmuyor pek..:)
bugün biraz daha iyiyiz...
yıllar içinde 2 hastalık arası süre uzuyor bari..3 yasında ilk krese başladığında hemen her ay bası doktordaydık...
şimdi seni düsünüyorum da, aynılarını bir daha yasayacaksın..
ama herseye değiyor değil mi?
bugün yatakdan gülerek kalktı ya, ise de onun yüzünü oyle görerek geldim ya, icim kıpır kıpır..:)

karamelize dedi ki...

kıymetcim,
tesekkurler cok..
annelige kendim bir tanım yapmıstım ben.. sonra birkac kisiden daha duydum bunu.. surekli bir vicdan azabı ve eksiklik hissetme hali bence annelik..cocukla ilgili her konu baslıgının altında kendinde bir suc bulma ve kendine eziyet etme durumu..:)

Alphecca dedi ki...

Bu duygular hiç yabancı gelmedi Karamelize :((((

Böyle durumlarda en iyisi akıldaki kuşkuları bir kenara bırakmak ve anı yaşamaya bakmak sanırım...

Aslında çocuklar bizim eksikliğimizi hissetmiyor, bu bizim kendi ezikliğimiz biliyor musun :)

Pınar' a seni küçücükken yuvadan aldığımda saatlerce vızıldardın, bende çok üzüldüm diyordum. Ama ben yuvadan ayrıldım diye ağlıyordum anne, sen yanlış anlamışsın demez mi :))

Sanırım bu durumda anahtar nokta, kuruntularının gerçekleri yansıttığından emin olmak ????