Perşembe, Mart 19, 2009

gezelim, görelim..:)

bu uzun,hiç bitmeyecek gibi duran kış havasından bana fenalık geldi.. her sabah kalktığımda içimdeki bir tomurcuk hissediyorum,sanki bir anda pırtlayıverecek, azıcık güneş görse, ahhh azıcık...ama perdeyi açar açmaz içim katılıyor neredeyse...

kendime sarmaya başladım, bir an önce güneş yüzünü gösterse iyi olacak..:)
dün öğle saatinde çektim bu kareleri...ben günün ortalama 10 saatini nerede geçiriyorum? bunu sordum kendime...her 10saatin sonunda eve dönüp bir sonraki gün yeniden geldiğimde o küçücük, minicik hayatımdan bir gün daha gitmiş oluyor..
ne garip.. insan yarın öleceğini bilse son 10 saatini burada geçirir mi hiç? dünyada bu kadar gidilecek yer, görülecek şey varken...( ssbb seni hasetle anıyorum..:))
hiç ölmeyekmiş gibi hep aynı şeyleri yaşayıp duruyoruz.. bir gün başka bişeyler yapabilme umuduyla...
umut...
sihirli kelime bu değil mi? hepimizi ayakta tutan..
neyse..
hadi biraz odamı tanıtıyım size...bbg kıvamında bir post olsun bu da..:) ben başka bloglarda böyle detaylar görünce çok hoşlanıyorum, sanki daha bi iyi tanımış oluyorum bloggerı.. siz de beni tanıyın biraz daha...zararı olmaz..:)
burası benim günümün çoğunun geçtiği bilgisayarımın önü... her zamanki gibi sıcak bişeyler içerken...gördüğünüz poşet çayı özellikle koydum oraya..:) yurtdışından aldık, işimiz çay olunca nerde ne var önce bizdedir...ne kadar şık bir sunum di mi? muhakkak birara türkiyeye de gelir..
bunlar boy boy el kremlerim, asetonum,vitamilerim falan filan.. erenin kenarından su fışkıran şaka gözlüklü fotosu.. en canımın sıkkın olduğu anlarda bile beni güldürüyor sıpa!..:)
çok çalışıyorum çok! bak bu kurgu değil, masamın günlük bir hali.. herhalde günde 2 kez toparlanıyor, bi asistanım var( çok havalı di mi bu laf), ama gerçekten var..:) o topluyor arada sağolsun.. odayı da öyle.. birazdan detay göreceksiniz, onu da 2 günde bir topluyoruz, ama bütün üretim ve ürün geliştirmenin yürütüldüğü oda olunca hemen eski haline geri dönüyor...:)bu da buzdolabımın üzerinde kahve makinalarım... nasıl güzeller di mi? ne demiştik ? işimiz çay, kahve bizim... hepinizi beklerim.. ellerimle her tür kahveyi 1 dakikada servis ediyorum gelenlere..:)
oo buzdolabı da var dediğinizi duyar gibiyim... içinde hiçbişey yok şekerlerim.. light peynir, etiform, madensuyu, elma....aaa onu da çekecektim , ama bak unutmuşum..:)çin bizim baş belamız.. kimin değil ki!.. bu da odamın bir duvarını boydan boya süsleyen Shenzhen fotoğrafı.. çin üreticilerin fiyat baskısını alenen odamda yaşıyorum, genel müdürüm astırdı, mobbing var , vallahi de bilahi de..:)bu da odamın manzarası... buna bayılıyorum..bunlar tamir edilmeyi bekleyen magnetler.. pazartesi akşamı antrede maç yapan oğlum ve büyük oğlan(!) buzdolabına denk getirdikleri top sayesinde bu magnetleri dağıttılar.. canları sağolsun, ne diyim, bi an önce güneş açsın, toplar dışarı kaçsın..:)ta tam!! şaka gibi di mi? burası dolabın içine gizli lavabom...süper bir olay.. ben bunu seviyorum!..:)ahhh Canım.. Canımın en sevdiğim karelerinden biri.. tabiki de çerçeveletip masamın arkasına bunu astım...daha ciddi bir fotoğrafını asmamı bekleyenler, çok beklerler..:) Bu da benim canım sıkkınken bakıp mutlu olduğum bir resim...

bu da tam görünüm.. toplantı masasının üzerindeki dergiler okunup kütüphaneye kaldırılacak.. toplantıları şimdilik yere bağdaş kurarak yapıyoruz..:)




eee hadi, dağılın artık.. bitti..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

o camın önündeki masayı boşaltır mısın lütfen (:

Alphecca dedi ki...

Bende o arkana astığın resme bayılıyorum Karamelize :)
Ne kadar sıcak, samimi ve mutlu değil mi ?

Birgün kahveye gelebilirim haberin olsun :))

karamelize dedi ki...

adsızcım, kimsin bilmiyorum ama masayla beraber sorumlulukları da alıyorsan verdim gitti..:) ama maaş kartını vermem ha!!...manzara tokluğuna çalışırsın..ehieihieihi..:)

karamelize dedi ki...

çocuk gibi.. ne kadar sevinirim, keşke gelsen..:)

Nazkız dedi ki...

Ah ah anılarım canlandı be kanka...yeri geldi çay kahve ile muhabbetin dibine vurduk, yeri geldi çalıştık o odada... O duvarların ağzı olsa da konuşsa nelere şahit onlar hey gidi heyyy...

Alphecca dedi ki...

Bu aralar denetim telaşım var. Atlatayım birgün denk getirmeye çalışırım :)