Salı, Mart 17, 2009

adaylara sesleniyorum..

seçime az kaldı..midemi bulandıran bayrak kirliliği, megafon çığırtıları arasında sakin, dingin düşünüp adaylarımızdan beklentilerimizi sıralayım efeniiimmmm...belki bi okuyan çıkar, ne biliyim kimisini kömürle, buzdolabıyla; kimisini de böyle özel istekleriyle kafalamayı yeğlerler... onların ki can da bizimki patlıcan mı?..:) bizi de ikna etsinler...

1. Ataşehire acilen kültür merkezi istiyorum... içinde çocukları koyabileceğim şöyle eli ayağı düzgün bir oyun klübü olsun, saati 5 lira olsun istiyorum....

2. Ayrı bir ilçe olduğumuza göre belediye havuzu istiyorum, orası başka burası başka diye ataşehire fiyatlar ittirilmesin, biz de vatandaş olduğumuz hissedip aylığı 50-100liradan yüzelim istiyorum...

3. tam evimin kapısının önünden metroya binmek istiyorum, bir arabam olduğunu bile unutmak istiyorum..

4. o olmazsa taksimden, caddeden gece bizi toplayıp getirecek shuttle servisi istiyorum..

5. hatta arada bir de çorbacı da durulsun, çorbalar belediyeden olsun istiyorum..

6. ataşehirin hakkı olan yeşil alanın üzerine gökdelen dikilmesinin engellenmesini istiyorum..

7. cumartesi pazar sabahları sahildeki gibi fitness hocalarımız olsun, parklarda hoppala güppele aerobik yapalım, trendy clublara verdiğimiz milyonlar da cebimize kalsın istiyorum..

8. tuzla sahildeki gibi bütün yaz konserler verilsin, oradaki gibi bedava olsun , ama mahalli sanatcılar yerine amy winehouse, bueno vista ,şebnem ferah gelsin istiyorum..

9. bu bedava konserleri dinlerken, mısır da olsun ama kupda, dondurma da olsun ama hagen dazsdan, hem de belediyenin bi sonraki seçim için yatırımı olsun, bedava olsun istiyorum...

10. kamyon kamyon cd, dvd, kitap dağıtılsın... dağıtım sırasında bizim boy boy resimlerimiz çekilsin, izdiham oldu, halk birbirini ezdi kitap için desinler, rezil olayım istiyorum...

1 yorum:

Alphecca dedi ki...

:))))))