Çarşamba, Mart 25, 2009

seçim konuşmalarındaki elitist hava..:P

bitse de kurtulsak... seçimden bahsediyorum.. farkındamısınız bilmiyorum, bu seneki parti liderlerinin konuşmalarında avamlık diz boyu....bayağılık dizlerden akıyor... kim seviyeyi bu kadar aşağıya çekiyor, bilmiyorum;), ama gerçekden dinlenecek bir cümle bile bulamıyorum...
eşekler, namussuzlar, şerefsizler havada uçuşuyor...
her başlayan cümlenin sonu höykürerek, son sesli harf korkunç çirkin bir şekilde uzatılarak veya sondaki fiil tekrarlanarak bitiriliyor....
en son Bahçeliyi " tamam ben uçak özürlüyüm, ama O da ata binme özürlü" derken duydum.. Vallahi de billahi de ben el kadar oğluma benzer bir cümle söyletmiyorum....
sen ben olmaz diyorum..
insanların korkularıyla veya
başına gelen kötü bir olayla dalga geçilmez diyorum..
bu konuşmaları dinlese bana ne der? bir de lider di mi bunlar...
bunların ağzına biber sürecek birileri yok mu?
halk da memnun sanırım bu avamlıkdan...
halka inmiş lider havası yaratıyım derken mi bu hale gelindi... halk bu kadar aşağılarda mı?
yazıklar olsun..

Hiç yorum yok: