Salı, Aralık 11, 2007

son durumlar

geçen sene yapmışım 2006 yılının genel bir değerlendirmesini, demin baktım, hoşuma gitti.. bi ara 2007yi de masaya yatırayım diyorum.. ama o zamana kadar hani biraz yavaşlasa dediğim hayatımızın hızı hakkında ufak notlar geçeyim dedim...:)

eren 1 ocakdan itibaren 5 yarım gün gittiği okuluna tam zamanlı başlıyor, gidişini gelişini organize etmeye çalışıyorum kaç gündür.. çok sevdiğimiz bir ablamız var, eren tüm gün okulda olunca onu ne yapacağımızı şaşırdık bi ara, neyse sanırım ortak bir noktada buluşabildik,bizim gibi çalışan ve her işini kendi organize etmek zorunda olanlar için çocuklarımızın hayatındaki her yeni düzen oturtma işleri biraz sancılı oluyor işte, bilirsiniz...





hayatımızdaki daha da önemli bir değişiklik korayın iş değiştirmesi.. hiç beklenmedik anda 5 ay önce gelen bir teklif.. bitmek tükenmek bilmeyen görüşme davetleri, pozisyonun açıklanması vs. derken bir anda el sıkışma... 7 yıldan beri çalıştığı şirketinden ayrılıyor şimdi, keyifliyiz.. tam yaşında, tam zamanında bir değişiklik.. ama sancılıyız da, her değişiklik, bu seferkinin adına hasibe diyelim..:) garip bi karın buruntusu yapıyor insanda... başlasa, ilk günler geçse, hayat bayram olsa..:)





bir ufak heyecan da bende... uzun zamandan beri aklımı kurcalayan, bi karar verip bi vazgeçtiğim...çocukluğumdan kalma bir iz..yıllarca yaşayabildiğime şükretmem gerektiğini hatırlatan bir izle yollarımız ayrılıyor artık... nerdeyse 2 yıldır üstünde düşündüğüm şeyin artık günü geldi, istiyorum....çok daha keyfi yapılanlarını da biliyorum, zaten sonuna kadar da destekliyorum.. bilim insan için var, ve estetik de bir bilim, nokta.. başlı başına bi yazı başlığı da olabilir bu ama boşverin, sadece bana şans dileyin... bi süre yazamayabilirim... bayram boyunca evde ve dinleniyor olacağım..

o zamana kadar kendinize iyi bakın...


bu bayramın kurbanı benmiyim gibi berbattt bir espri de patlatayım da, töbe töbe diye bitirin okumayı, yaaa işte böyle..:))))))

9 yorum:

Alphecca dedi ki...

Estetik mi yaptırıyorsun !!!!

Ayol nerene yaptıracaksın, gayette hoş görünüyordun. Ben bir gitsem baya uğraşmaları gerekir :))))

Bunu yayınlama olur mu? Sadece hayırlı olsun diye yazıyorum, blog alemine rezil olmamayım :))))))))

karamelize dedi ki...

neşelicim,

ben bu kadar özel bişiyi paylaşmışım burda, hiç dinlemedim yayınladım valla..:)

eminim herkes söööle bi baksa kendine, doktoru uğraştıracak bayaa bişi bulabilir, sadece sen diil yani..:)

görünür bir yerde diil, yani en azından sizin görebileceğiniz bi yerde diil diyeyim..:)))çocukluğumda geçirdiğim büyükce bir ameliyatın dikiş izlerinin operasyonu bu...ee bi estetikcinin eline geçince de fazladan üc bes bişi atar diyoruz ortaya..ehieihihi..:)))

Nazkız dedi ki...

Bu yaz çatlacaksın bizi plajda hadi bakalım:-)))

Koray için herşey çok iyi olacak hiç şüphem yok, yeni yıla yeni iş, yeni eş (yani estetikli yeni eş) şeklinde giriyor; 2008 sizin yılınız; herşey çok güzel olacak!!

gonca dedi ki...

Canım, herşey gönlünce olsun,umarım 2008 hepimiz için çok güzel bir sene olur.

Adsız dedi ki...

Canım herşey gönlünce olsun, 2008 yılı hepimiz için çok güzel bir sene olur inşallah.

kedi dedi ki...

İyi yıllar şimdiden Karamelize.
Sonuçtan bizi haberdar edersin değil mi?Ay çok heyecanlı,korkmuyor musun yaaa deyip dallamalık yapmayım kaçayım.Her değişiklik iyidir iyiii

karamelize dedi ki...

nazkız,

2008 hepimiizn yılı olsun, tüm dostlarımızın ve biziimmmm...

karamelize dedi ki...

goncaaa, ben de şimdi öyle yazdım nazkıza...
öpüyorummmm

karamelize dedi ki...

biyonikkedi,

sonuc şu diyelim...bugün op.un 7. günü ve
öyle gergin bir karnım varki şu anda, düz yürüyemiyorum..:))))