Pazar, Aralık 23, 2007

tatilin ardından..

bu garip bir durum.. hızlı hızlı yaşarken hayatı bazen 1 saat fazladan evde kalsam ne yapacağımı, elimi nereye koyacağımı şaşırıp, bi koltuğun köşesine ilişip o 1 saatin geçmesini ve işime ve rutinime dönmeyi bekler bulurum kendimi...


şu 9 gün boyunca ise o kadar alıştım ki evime(okuyunca bir garip laf ama böyle işte), yarın işe gitmek, ortamıma dönmek bi garibime gidiyor.... tüm aile bir aradaydık bayram boyunca.. annem, babam, bütün kız kardeşlerim, damatlar, çocuklar, kocaman bir aileydik..duru kızımızın yeni yeni farkettiği cinsiyetinin keyfini sürdük.. bizi o kadar eğlendirdi ki, canım kuzum benim..


eren o kadar mutluydu ki... hep böyle kalsak, ben hep evde, tüm aile hep bir arada...

sabahları uzun kahvaltılar yaptık, kahve keyifleri yaptık, fallar baktık...


gruplaştık bazen, bir sarıyere gittik balık yemeye, bir ismet babaya gittiler gençler babamlarla, ama hep bir yerlerde buluştuk...filmler seyrettik, demlik demlik çaylar içtik...uzun uzun sohbetler ettik....ve bitti birlikteliğimiz...



bu gece dönüyor babamlar eskişehire, bizi de yarının telaşı aldı, yarın yeni bir işe başlıyor kocişkom, çok heyecanlıyız.... o 7 yıldır, ben 10 yıldır aynı şirkette çalışıyoruz.. şimdi bu yeni iş, yeni ortam, beklentiler, tedirginlik... yine hiç belli etmiyor eşim ruh halini, ama ben anlıyorum yüzündeki çizgilerden...ama olacak, çok güzel olacak...


ben de aslında gerginim..:), yarın nasıl çalışıcam bunun tedirginliği var üstümde... hala çok sağlıklı değilim, çok çabuk yoruluyorum, tam dik yürüyemiyorum....bakalım yarını nasıl geçiricem....


neyseki salı günü de eşimin ailesi geliyor, onlar gelince de çok rahat ediyorum ben... eren de evin idaresi de benden çıkıyor.... yeni yıla birlikte giricez onlarla...yeni yıl ağacımızı da kurduk hep birlikte, eren bu sene bayağı aktif rol aldı süslemede, azimle çalıştı bitirinceye kadar...




24 aralık pazartesi....seni bekliyoruz canikom..buyur gel hadi, gel....

3 yorum:

BALDAN TATLI dedi ki...

Tatilden sonra işe başlamak ne kadar zor geliyor değil mi? Ama ne yaparsın işte. Bu arada prensesin tırnakları çok güzel. Ojelerini yesinler onun.Bayramında kutlu ve mutlu olsun canım.

Hayatta Giderken dedi ki...

Adam olmayız canikom biz, yok yok yanlış yazdım ev kadını olmayız:) Ben de çalışırken öğle vakti uyanıp balkondan sokağa bakmayı, aylak aylak evin içinde gezinmeyi, rahat rahat temizlik yapmayı ...vs düşler, evde kalınca ne güsel şunu bunu yaparım diyerek tatile girer sonra da apışıp kalırım... Şunu mu yapsam, yok bunu mu yapsam diye düşünüp durmaktan beynim öyle karışır ki iş hayatımı özlerim. Çünkü işten döndükten sonra evde geçirdiğim saatleri çok daha kaliteli kullandığımı ve düzeni aksatmadan her şeyi yetiştirdiğimi görürüm.
Bayrama gelince biz de her bayram kocaman kocaman aileler oluruz. Toplanır toplanır buluşuruz. her yıl aramıza yeni bireyler girer, damatlar, gelinler ya da mini mini yeğenler... Çok keyifli ve gürültülü geçer bizde bayramlar.
Nice güzel bayramlar yaşaman dileğiyle kocaman öpüyorum seni ve Eren'i..

Nazkız dedi ki...

Ya benim halim? ne halt edicem ben işi kabul edersem (ki % 90 edeceğim) 1 yıl aradan sonra tekrar işe... Başlangıcı çok zor gibi gözükse sonradan "aferim bana yine doğru karar verdim" diyeceğime şüphem yok ama şu an darmadağınığım....

Bu arada Duru'ya hasta oldum öp benim için teyzesi....