Pazar, Aralık 02, 2007

büyüyen ailemiz..:)

çarşıdan aldık bir tane, eve geldik bin tane...:) eren hayatımıza girdiğinden beri bi takım karakterler giriyor hayatımıza ,ve çoğunlukla da hiç çıkmıyor.. gittikçe büyüyen kocaman bir aileye dönüşüyoruz..kim mi bunlar?


sünger bob mesela..:))))

ve power rangers..


ve spiderman

ve yargılayıcı


robotlar..



cars

hele şimşek macquinn, sally, mack, kral resmen bizimle birlikte yaşıyorlar, utanmasak masada onlara birer de tabak koyucaz...


sünger bobun bütün maceraları evde.. günde bi kez öyle veya böyle bir bölümü seyrediliyor, sevgililer günü, kağıt parçası, parti zamanı favorilerimiz...:)favorilerimiz diyorum çünkü bizi de acaip sardı bu sünger bob kardeşin maceraları.. bi ara çantasını bile kullanmaya başlamıştım ben, neyseki yaşımın olgunluğuna hızlı bi dönüş yapabildim bi süre sonra...:)


sabahları burnumuzun dibinde yargılayıcının ışıkları ile uyanıyoruz bazen.. neymiş efendim, sarı ranger şimdi bizi yargılayacakmış, yatakdan kalkmalıymışız..





okula başlayıncaya kadar biraz daha izole edebilmiştik oğlumuzu, ama şimdi her yerimizi sardı bu karakterler .. hep birlikte yaşayıp gidiyoruz işte...:)

2 yorum:

Alphecca dedi ki...

Bizde bizde :)))))

Nazkız dedi ki...

Daha dur bakalım, hele ilkokul başlasın daha da yayılacak o karakterler hayatınıza, bizde şimdi okul çantası sünger bob'lu, kalemler sünger bob'lu, defter kapları ayı winnie'li, efendim günlük girdi hayatımıza Barbie'li daha yazı yazmaya başlamadan...:-))