Perşembe, Aralık 27, 2007

2008e 3 kala..

deminden beri 2007 benim için nasıl bir yıldı onu düşünüyorum...

bir kere çok çalıştığım bir yıl oldu, şirketin el değiştirmesi benim önümü çok açtı, elimi kuvvetlendirdi ama bir o kadar da yordu.. bildiklerimi tekrar ettim, doğru olduğunu bildiğim herşeyi ispat etmem gerekti, aynı yoğurdu yememize rağmen yiyiş şeklimiz değişti, bazen kaşığı sadece sağ yerine sol elle tutmak gibi basit bir değişiklik de diyebiliriz ama çoğunlukla sapıyla yoğurt yemeye çalıştığımızı düşünecek kadar farklı deneyimler yaşadım..:)))






bunların tek bileşkesi oldu bende... hayır yorgunluk demeyeceğim... :) deneyim... yeni firma sahiplerimiz de çok klas insanlar, çok değişik yoğurt yeseler de onlardan alabileceğimi düşündüğüm birçok yeni yaklaşım var... fazlası ile faydalanmak lehime diye düşündüm bu 1 yıl boyunca ve bu formatta da devam...


2007 nin kuraklığını hiç unutmayacağım sanırım, hergün yağmur beklemek ve bir tek damla bile damlamadan yaza girmek ve o ruh hali ile geçirilmiş bir yaz... günlük hava tahmini takip eder gibi baraj doluluğunu takip etmek... benim anlamadığım neden %15in altına düşünce birden eteklerimiz zil çalmaya başladı?

bu kış hiç hava soğuk, yağmur yağıyor diye söylenen yok.. allah sevdiği kullarına önce kaybettirir , sonra verirmiş.. bizimki o hesap..:)) herşeyi zamanında ve doğalında yaşamak güzel.. ocakda güneş çok da lazım diil yani, eksik kalsın..:)


veee 2007 nin bence depremi 22 temmuz seçimleridir... Türkiye'nin yeni gerçekleri ile daaann!! diye karşılaştığımız o 22 temmuz akşamını hiç unutamayacağım sanırım... herkes etrafındaki kadar bilir hayatı işte.. ben sağıma bakıyorum aydın, laik, atatürk ilke ve devrimlerine yürekden bağlı insan görüyorum, soluma bakıyorum aynı... ve sanıyorum ki budur durum yani.. tabi farklı görüşler olacaktır ama onlar da ehh işte... derken aynı ülkenin benden farklı düşünen ezici bir çoğunluğu olduğu gerçeğiyle karşı karşıyayım... 6 aydan beri bu olayı anlamaya çalışıyorum, sosyolojik analizlerini okuyorum(abdullah güle yapılanı haksızlık olarak görmeleri), siyasi boyutunu okuyorum(muhalefetin söyleminin zayıflığı, mahalli çalışmaların yetersizliği), dünya dengeleriyle bile ilişkilerini(din çatışmalarının artması) masaya yatırıyorum... ortaya karışık bir tanım çıkarıyorum ama buradan hareketle bir öngörü yapamıyorum, nereye gidiyoruz, gelecekde ne olacak, biz ne yapabiliriz bilemiyorum....





böyle hatırlıcam 2007 yi işte, 2008den daha güzel şeyler bekliyorum...



aydınlık bir ülke, aydın görüşler...

bereketli topraklar, bol yağmur, dünyasıyla dost insanlık...

sağlık, sağlık, sağlık..

mutluluk, huzur, bereketli kazaç..

en yakınlardan duyulacak süper haberlerin tarif edilmez sevinci...

DİLİYORUM HEPİMİZ İÇİN......





sevgiyle kucaklıyorum hepinizi...

13 yorum:

Alphecca dedi ki...

Umarım hepimizi güzel bir yıl bekliyordur Karamelize,
Mutlu yıllar, nasıl oldun bu arada???

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Mutlu yıllar karamelize:)

Ben 2007yi sevmedim 1 -akepe iktidarı 2 -küresel ısınmanın tehlikesini henüz!anlamamız

2008 uğurlu gelsin

Annelog Atölye dedi ki...

En son kaldığım yazıdan bu yana epey zaman ve yazı geçmiş:( Öncelikle iz bırakmadan izinden ayrılmışsındır ve umarım iyisindir. Geç de olsa geçmişler olsun Karamelizecim.
Yeni yılın da mutluluk ve sağlık getirmesini diliyorum. Eren'i öp benim için.

BALDAN TATLI dedi ki...

Mutlu Yıllar........

Hayatta Giderken dedi ki...

Sevgili karamelize, iş hayatında olman gereken yerde ve tempoyu tutturmuş, keyif alarak ve kendini yenileyerek çalışıyorsun. bu çok iyi. Çünkü bir söz var , insan işini ve eşini iyi seçmeliymiş :)))

her şeyin gönlünce olduğu , sağlık ve mutluluk dolu yıllar geçirmen dileğiyle, kocaman öpüyorum .

Adsız dedi ki...

mutlu yillaar:) "neyi, nasil, ne zaman istiyorsan oyle olsun" dileklerimle...

el*ff dedi ki...

nasılda güzel yorumlamışsın 2007 yi,depremdi ki hem ne deprem,umutsuzluğa kapılmamak lazım :))
umarım 2008 daha umut dolu,küresel felaketlerden uzak ve düşünmeyi öğrendiğimiz bir yıl olur...

Nazkız dedi ki...

Benim de 2007'ye dair unutamayacağım konu % 46 lık AKP iktidarı olacak ömrüm boyunca...

karamelize dedi ki...

neseli selam,
bugün 3. hafta bitti ve ben cok iyiyim.. ilk 2 haftası kötüydü gerçekten.. yürüyemedim ağrıdan ve gerginlikden...şimdi yavaş yavaş manzaraya bakıyorum da hos valla..:)

karamelize dedi ki...

biyo ve annelog ,
cok tesekkür ederim iyi dilekleriniz icin,
2008den ben de iyi seyler bekliyorum, önce sağlık tabi.

karamelize dedi ki...

baldantatlı,
demlicay ve edacım,
size de cok tesekkur ediyorum iyi dilekleriniz için,
demlicay, evet işimi seviyorum ve bunun büyük bir şans olduğunu da biliyorum, elimdekilerin kıymetini yasarken bilmeyi feyz aldım kendime ben ve cok da faydasını gördüm.
sevgilerimle

karamelize dedi ki...

elf merhaba,
hosgeldin öncelikle..
düsünmeyi ögrenmek ne kadar guzel bir dilek.. hersey orada baslamyor mu aslında ve aslında en cok korkulan da bu değil mi? düsünmesi halkın.. düsünmemesi gerek ve bunun icin de ac ve sefil olması.. 5 kilo nohut , 5 kilo fasülyenin hesabıyla gecmeli hayatı ve o arada sandık onune kondugunda da vermeli nohut karsılığı beynini...
evet umutsuzluga kapılmayalaım, nasıl olacaksa...:)
sevgiler

karamelize dedi ki...

elf merhaba,
hosgeldin öncelikle..
düsünmeyi ögrenmek ne kadar guzel bir dilek.. hersey orada baslamyor mu aslında ve aslında en cok korkulan da bu değil mi? düsünmesi halkın.. düsünmemesi gerek ve bunun icin de ac ve sefil olması.. 5 kilo nohut , 5 kilo fasülyenin hesabıyla gecmeli hayatı ve o arada sandık onune kondugunda da vermeli nohut karsılığı beynini...
evet umutsuzluga kapılmayalaım, nasıl olacaksa...:)
sevgiler