Cuma, Aralık 14, 2007

parmaklıklar ardında

bu kadar çok ve bu kadar da kaliteli dizinin olduğu bir dönemde kendine ambargo koyabilmek bence başarıydı... başarıydı diyorum çünkü bu sene hiçbir diziye yüz vermeyeceğine söz veren bendeniz dün akşam öylesine açtığım bir kanalda, kibariyenin şarkısını duyup, ammmaaaann arabesk arabesk bir dizi başlıyo sanırım diyip, sonrada öyleeece çakılı kaldım televizyonun karşısında....daha doğrusu önce kanal açıkken biz sohbet ediyorduk eşimle..arada ikimizin gözü de tv.deymiş, sonra sustuk ve sadece seyretmeye başladık...

parmaklıklar ardında dizinin adı...




cezaevindeki kadınların hayatının üzerinden sistemin işleyişi, güçlü olanın ayakta kalışı, raconlar vs. anlatılıyor... kimi gerçekten suçlu, kimi şanssız, bahtsız... karakterler güçlü, oyuncular da... selda alkor, serra yılmaz, devin çınar...


dizi bitince , samimi olarak allah düşürmesin dedik ikimiz de, niye düşesin ki diyebilirsiniz, ama diyelim bir anlık dalgınlıkla %100 hatalı bir trafik kazası yaptınız ve birini öldürdünüz... al işte...

paranoya yapmışım di mi... öyle oldum ben işte... acı ve acıklılık eşiğim inanılmaz düştü, anne olduktan sonra mı, yaşlandıkça mı, zaten ortada çokca acıklı uyaran olduğundan sepetim dolduğundan mı bilmem, çok etkileniyorum herşeyden...

durum bu yani, artık beklersin karamelize perşembe akşamlarını, düştün ağına sen de dizilerin..:)

4 yorum:

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

An meselesi tabii.
Şu güvenli çemberle çevrilmiş,doğru düzgünüz biz dediğimiz harika hayatlarımızda bunun devamının bi garantisini bize kim verebilir ki:/
Çarptın birine haydiii içeri:O
Allah korusun
Düşürmesin:(

Hayatta Giderken dedi ki...

Sevgili Karamelize anlattığın diziyi ansıl izlediğine şaştım doğrusu diyecektim amaaaaaa... Ama bu günlerde benim ruh halim de seninki gibi acı ve acıklı durumlar karşısında yelkenlerim suya iniveriyor. Ve bir süre o modda kalmak istiyorum. Ben yaprak dökümünü bile izler oldum:(

karamelize dedi ki...

biyo, dimi yani? hayat denen gemi anlık olaylarla rotayı çevirmiyor mu sanki..

karamelize dedi ki...

demli cay,
ordan bakınca öyle görünüyo di mi, arabesk bi durum farkındayım, mapuslar, raconlar..:)))
diyorum ya, bu dizi işini biliyorum ben, en abuğuna takılıveriyosun , ki bu dizi o kadar da diil yani, bi daha da ister istemez bi sonraki bölümünü bekler buluyosun kendini...
bu bloglarda da oluyor bana, çok da beğenmediğim(sözüm meclisden dışarı) nice bloga öyle veya böyle bir ara uğruğyorum, sırf bir kere bir yazısını baştan sona okudum diye..işte böyle...