Cumartesi, Ocak 05, 2008

sonunda geldi...



sonunda... sonunda geldi...dün sabah ofisimin penceresine yapışıp kaldım, manzarayı seyrederken kahve içtim, fotoğrafını çektim.. nar çiçeği çayı içtim, fotoğrafını çektim...
hayatı yavaşlattım, keyfini çıkardım bu görüntünün.. ruhumu da beyaz bir örtü kapladı....temizlendi içim sanki...şükrettim allaha bu manzaradan keyif alma şansı verdiği için bana..
öğleden sonra da madodan sıcacık salepler geldi, insan kaynakları sürprizi, hep beraber karın ilk yağışını kutladık mis gibi tarçın serpilmiş sıcacık saleplerimizle..

7 yorum:

gonca dedi ki...

canım aynı anda ne çok insan belki de aynı keyfi yaşadı, doğa bembeyaz örtüsünü üstüne örtünce, benim de aklıma sıcak birşeyler içmek geldi nedendir bilmem, kendime bir kahve yaptım ve setrettim manzarayı......galiba biraz romantik ve ormantiğiz he he:))

Nazkız dedi ki...

Ah be karamelize, bu resimler beni eski günlere götürdü.... Götürdü götürmesine de eski günlerde ne ik vardı ne de mado salepleri??? Ne iş?:-)))

karamelize dedi ki...

bilmiyosun tabee.. biz kokoş olduk şekerim.. yeni personelcimiz geldi, kendisine artık ik cı diyoruz...:)) salep de onların fikriymiş ve sırada yeni sürprizler varmış.. görücez bakalım..:))

Hayatta Giderken dedi ki...

Çok güzel resimleeeeerrrrrr:)
Oğlum da bu aralar kar madem kışın yağıyor, şimdi kış oldu ama neden hiç kar yağmıyor şeklinde sorular sorup duruyordu. Hatta ankaradan dönen babannesinden gelirken kardan adam getirmesini istedi. :) Nar çiçeği çayı fena fikir değil, kar yok bari onunla idare edelim.

Adsız dedi ki...

çok güzel di özlemiştik canım bende sevinç nidaları içinde yağ kar durma yazdığım gün içim cız etti sokakta ki evsiz insanları düşünüp utandım :( hayat ne zor ya

karamelize dedi ki...

demli cay selam,
ben de bi arkadasım aracılığı ile tanıştım bu cayla..icine birkac dal ıhlamur da atınca nasıl güzel oluyor anlatamam.. eee sen cay isini seversin gibime geliyor, isminle tedai..:)

karamelize dedi ki...

eee goncacım,
bizim kanımızdaki damar yarı karlı , yarı kanlı akar..:)eskisehir cocugu değilmiyiz biz, bir geldi mi 2 ay yerinden kımıldatılamayan kar örtüsünden filizlenmedik mi biz..:))tabiki de severiz karı ve duygusallaşırız, memleket hasreti cöker üzerimize...ehieihihie..:)