Pazartesi, Ekim 08, 2007

Facebook çılgınlığı!


Facebooka sardık son 1hafta 10 gündür.. eşim bir yandan ben bir yandan harıl harıl eski arkadaşlarımızı arıyoruz, buluyoruz da.. bir heyecan yazışıyoruz, birbirimizin friend listine giriyoruz, sonra... sonra tıkanıyoruz.. 2-3 mail derken yazacak bişey kalmıyor, merak ettiklerimizi öğreniyoruz, nerdeyiz, ne yapıyoruz, evlendik mi, kaç çocuk, mutlumuyuz, aaa yurtdışındamı yaşamaya başladık, herşey ortaya çıkıyor... arkadaş listene aldıklarının yüklediği fotolar ekranında... merak ettiğin herşey orada işte... o kadar grift ki arkadaş listene aldıklarının arkadaşlarını da görebiliyorsun..

bu bir çağın başlangıcı galiba.. hani albümü eline alıp da şimdi ne yapıyorlardır, koptuk gittiler bitiyor, herşey o kadar çıplak olarak önündeki... tabi bu sisteme dahil olduktan sonra... dahil olunmayabilir, ama merak etmeyen varmıdır geçmişindekileri, ne kadar direnilebilir bilmiyorum...

bu çıplaklık 80 kuşağında zaten mevcut, biz 70lerde sadece bizim gibi interneti göz ardı etmeyenlerde , blog sahiplerinde , internet klüplerine üye olanlarda var biraz.. 80ler hayatlarını zaten internet üzerinden naklen yaşıyor, duygularını, hayallerin, aşklarını on-line arkadaşlarıyla paylaşıyorlar.. onların biz internetle ilgili olanların bile anlayamayacağı bir iletişim tarzı var bu alemde.. ama sistem şimdi bize gözünü dikti, bizi de adımızla sanımızla, yaşadığımız hayatla, anlık "updating status" la sisteme dahil etti...

neyse, sevdik biz bu facebook u.. belki zamanla tıkanmalar da bitecek... birbirimize içecek ısmarlayıp, dürterken(poke)*, vampir olup ısırırken*, yan masadan rakı ısmarlarken*, bir çiçek*, şarkı*, video*,eskiden kalma fotolar* gönderirken felan, eski günlerdeki havayı da yakalarız belki.. hani çocukların iletişim kurmak için aradığı abuk yollar vardır, elinden oyuncağını çekmek, hafifçe ittirip koşmak gibi, bizim hallerimiz de ona benziyor şimdi... son teknolojide ilkel yöntemlerle yeniden ısınma turlarındayız, bekleriz sizi de....:)))))



* facebook daki application lardan birkaçı..:)

5 yorum:

zuzu dedi ki...

Valla sekerim yeminle bugun dusundum bu aralar facebook'la ilgili bi sey yazmanin zamani geldi artik diye..cunku bu aralar herkeste bir facebook cilginligidir gidiyo (ben de dahil tabi buna ;)) ama tabi ki her zamanki gibi sen elini daha cabuk tuttun; bana da senin yazdiklarina yorum yazmak dustu.. herkese bol facebook'lu gunler diliyorum efemmmmmmm..xxx

Nazkız dedi ki...

Bu facebook beni delirtti vallahi,zira "facebook" oluşturmama rağmen kimseyi konfirme edemiyorum, sms, çiçek, böcek gönderemiyorum bir türlü, sırada benden haber bekleyen 8 konfirmasyon, 2 blackjack daveti var Help me "facebook help" asap please!!!!!

karamelize dedi ki...

nazlimo, ben sana bi mail attım yardım etmek için.. bi bakarsın...
aaa olmuyor ama bak, gel de bi rakı mezesi göndereyim, dürteyim, ısırayım seni..:)))

karamelize dedi ki...

zuzucum,
ne elini cabuk tutması, google da tarat bak, 10000001 inci kişiyim ben yahu bu konuda yazan..:))))
ama en güzeli geçen hafta cem yılmazın katıldığı facebook muhabbetiydi ntvdeki.. müjde ar'ın sapıttığı program hani..:)))

La Madame Chapeau dedi ki...

Merhaba :)

Gezinirken gördüm burayı :)

Galiba facebook için yazmayan bir benim :))) Yazarsam kötü olacak, sanırım ondan yazmıyorum :D

Doğrusu geçmişimdekileri merak etmiyorum :) Var yani geçmişindekileri merak etmeyen :)

Adı üstünde... "Geçmişimdekiler" :)

Kalmaları gerekseymiş, "bugünümde" de var olurlarmış :) Uğurlar olsun deyip, göndermişim onları sevgiyle evrene :)))

Şimdi ne işim var teee kaç yıl önceki ilkokul arkadaşlarımla ya da "eski"de kalması gerekenlerle :D

Olumlu yönde faydalananlara hayırlı olsun diyorum...

Ama facebook'suz da bir yaşam mümkün :)))))

Sevgiler...
İçtenlikle...