Cuma, Ekim 19, 2007

festivalimiz başlıyooorr..


geçen yıl son günlerinde yakaladığımız festivali bu yıl yakından takip ediyoruz..istanbul çocuk filmleri festivali nden söz ediyorum...festival boyunca bütün cinecity sinemalarında festival filmleri gösterilecek..program belli.. kısa filmlerden gruplar yapmışlar..yaş gruplarına göre filmleri ayırmışlar.. bu gece oturduk bir program çıkarmaya çalıştık Erenle, tabi eren hangi filmi göstersem, bunu istiyorum anne dedi..:) ama insan seçmekte zorlanıyor gerçekden.. aslında festivalin başladığı günden itibaren 4 gün ben gri almanyada olucam, eren ve babasına bir program hazırlıyorum aslında, babasının ereni 4 gün boyunca kendi başına idare edeceğinden haberi var ama bir de sanat/kültür programı hazırlayıp buzdolabının üzerine yapıştaracağımdan haberi yok..:)

bu gece bir reklam çekimi için sabahlayacak kendisi, yarın ve pazar günü ise 4 bensiz günün dikkat edilecekler listesinin üzerinden geçeriz artık.. pazartesi salı da o olmayacak çünkü.. yani pazar gecesi bi ayrılıcaz, diğer pazar yeniden birlikteyiz inşallah..

pazardan sonra ben de gitmek istiyorum aslında bu filmlere.. ne yalan söyliyim çizgi film seyretmeye ben de bayılıyorum..hele bir de 3d animasyonsa...bu filmler 3d değil ama yine de zevkle görevi devralabilirim yani..:)
gitmek isteyenlere de duyurmuş olduk böylelikle.. iyi seyirler efendim..:)

3 yorum:

serap dedi ki...

benı de götürüüüün..

Nazkız dedi ki...

Cumartesi Nora'nın köşe yazısından öğrendim bu festivali ve çoook kıskandım. Hadi gidin bakalım, ana-oğul veya baba-oğul, yayımlayın sonra bloğunuzda da biz de bu şekilde haberdar olalım....

Aslı Cin dedi ki...

Ben de isterdim :(