Salı, Mayıs 01, 2007

seyretmek, öylece,sadece...





Tuzla.. şehrin son nefes alınacak yerlerinden biri... bi ara fırsat bulduğunuzda saati cok geçirmeden, güneşin batışını seyretmek , seyrederken de gözünüz bir ucundan denizi görürken balık yemek isterseniz, Mercan'a gidin derim ben...
bazen küçücük seyler için bütün gün kafamızı meşgul ederken, dünyadaki en büyük sorunu o an yaşadıklarımız sayarken, sabah erkenden sokaklara dökülüp günün nasıl geçtiğini hiç anlamadan telaşeyle geri dönerken, programlanmış zamanları yaşarken, kafamızı kaldırıp gökyüzüne bakmadığımızı, hayatın kokusunu içimize çekmediğimizi farkedemiyoruz bile..oysa hayat her zaman birsey yapmak, öğrenmek, çalışmak, çırpınmak değil ki, bazen sadece nefes almak, boşluğa bakmak, öylece hiçbirşey yapmadan önündeki manzarayı seyretmek olmalı, öylece, hiçbir şey yapmadan...

5 yorum:

zuzu dedi ki...

Ben onun Koray suratli Mehtap bakisli guzel suratini yerim..Cok ozledim cok; gelince soyle bir McDonalds yapalim yine Erencimle!! olur mu annesi?

Nazkız dedi ki...

Tuzla manzarası götürdü beni anılara ve içesim geldi vallahi gecenin bu saatinde. Üstüne Eren'in fotoğrafı da tuz biber oldu, gözlerim doldu:-(

karamelize dedi ki...

zuzucum,
zaten gecenlerde fotolara baktık, aaa arzu abla değil mi bu?dedi garibim.. uzun geldiğinde 1 tam günün bizimsin, simdiden söyleyeyim..

nazkız, yaz bitmeden bi kez daha bulusmalıyız deniz kenarında, günesin batısında..

öpüyorumm...

Adsız dedi ki...

canım ne güzel yazmışsında,niye olmuyor niye yapamıyoruz, neden hep şikayet ediyoruz,sanki yaşlandıkça daha mı dertli oluyoruz
hep birşeyler eksik, hep birşeyin peşinde...

neyse modum iyi değil galiba
öperim çok özledim

Pınar tabiiki...

karamelize dedi ki...

pınarcım,
yazmak aslında farketmek , farkedip hatanı tekrar etmemeye çalışmak demek...gün aslında bugün, bu da bitsin de, o da olsun dadan sonra gelecek olan huzuru, sakinliği beklemek hayal.. iste tam da onu yazıyorum, hemen, şimdi, ilk fırsatta herşeyi bir kenara bırakıp, seyretmeliyiz etrafı sadece, öylece...
ben de seni cok özledim lara croftum benim..;)))
yarın akşam görüşüceeezzz