Çarşamba, Mayıs 30, 2007

"bebek yapalım anne"


hiç beklemiyordum, nedense benim çocuğum bu konuyu çokdan anladı, kapattı, bitti sanıyordum, meğer yeni başlıyormuş...

iş çıkışı Eren'i hemen sitenin kapısından pınar ablasından teslim aldım ve doğruca carrefoura gittik, biz tenise başladık ya beyfendiye tenis raketi alınacak, hergün soruyor.. gittik, iyi de oldu, alınacak şeyler tek tek önüme çıktı, hani olur ya spontan çok faydalı alışverişler ondan işte... ikili tenis raketi aldık Eren'e Joker'den...dönerken arkada raketler elinde, ben de sakin sakin müziğimi dinliyorum

-anneeee, atık sen bana bebek yapabilirsin..

-ne dedin eren sen

- bebek dedim anne, hadi yapalım artık bi bebek, büyütelim onu, cok istiyorum

- ne bebeği annecim, napcaksın bebeği sen?

-büyütüp kendime arkadas yapıcam anne, hem bak yaketim bile iki tane

- iyi ama duru var ya, senin kardesin.....

-olmaz ama anne, aynı evde yasamıyoruz ki biz onunla!..ben herseyimi vericem ona, bak söz veriyorummm

- ama eren, kardes yapmak cok zor bisey, hem ben istemiyorum ki..

-anne cok kolayy, ben biliyorum nasıl bebek oluyor

-nasıl oluyormuş?!....(aman allahım, bu yasda biyerlerden garip garip seyler duymus olmasın!..)

-cok yiyosun, yiyosuuunnn, karnın sisiyo, ve bebegin oluyooo

-hadi ama annneeeee, yapalım hemen, istiyorummm, istiyoruuuummm

-.........................



demin koraya anlattım balkonda, gözlerim doldu anlatırken,daha yeni başlıyoruz belli, bilmiyorum ki ne yapmalı, o kadar zor ki sıfırdan başlamak, annesiz babasız bu şehirde Eren'i bile ne meşakkatle büyütüyoruz, çarpı iki çok korkutuyor beni... hem hamilelik , o da zor..


çalışırken hamile kalmak, koşa koşa işe geri dönmek, süt kokan bir bebeği bir kere anne 3 aylıkken bırakıp çıkıp gidebilir evden.... çok zor...yapılabilinir mi, olur, herşeye rağmen olur.. ama ben böyle istemiyorummm, böyle olmamalı.....



kötü oldum işte..bu duygudan hoşlanmadım hiç, bitsin bu akşam.. Ezik eziğim Eren'in yanında bu akşam, elinden çok kıymetli bişeyini almışım gibi, kendimi kötü bir cadı gibi hissediyorum o meleğin yanında, bu gece öyleyim işte...



neyseki bu konuyu düşünmek ve belki bazı kararlar alıp hayata geçirmek için 3-4 yılımız daha var..

bu resmi de ekledim ki, bikaç güzel saat dışında başıma neler gelebileceğini hatırlayabileyim..:)

kafası karımış karamelize...

6 yorum:

Nazkız dedi ki...

kafası karışık karamelizeden farkı yok nazkızın.. Hatırladınmı Deniz'in Mozaik çarşıdaki köftecide kardeş isteğini ve seninle yaptığı diyalogları? Ne sen ne ben cesaret edemeyeceğiz gibi geliyor bu işe, ara sıra kafamız karışacak sonra yine tekde karar kalacağız galiba... İnşallah pişman olmayız ileride kankicimmm...

zuzu dedi ki...

mehtapcim, ben de eren'in yanindayim..yani yap bi tane daha!! belki de eren'inkinden cok daha kolay sip diye gecen bir hamilelik donemin olacak..arayi fazla acmamak da lazim ki arkadas olsunlar..hem sen hem nazli bence birer tane daha dusunmelisiniz tez vakitte :). guzel haberlerinizi bekliyorum..

Adsız dedi ki...

Mehtapcım bence bu iş hazır gazını almışken ard arda yapılacak birşeydi,neyapalım bizim şartlarımız böyleymiş,en azından onlara mutlu ve huzurlu bir ortam sağlamaya çalışıyoruz,2. bir çocuktan sonra şahsen ben gergin ve sinirli bir insan olmayacağımın garantisini veremem...
Neyse delirirsek birlikte yaparız bir çılgınlık belki,yok yok vazgeçtim,karavanla avrupa daha cazip geldi :)

karamelize dedi ki...

şöyle bakıyorum da çocuğu olanlar gayet temkinli, olmayanlar ise(:)))
gayet rahaaaatttt tavsiyelerde bulunuyorlar....
önce durum eşitlemesi yapalım bakalım, doğduktan hemen sonra değil ama , 1yıl sonra yeniden fikrini alicam zuzu senin..:))

pınarcım, yaparmıyız cidden yaaaaaa, çok istiyorum çoooookkk

Adsız dedi ki...

hangisi karavanı mı? 2. çocuk mu?

Karavan,karavan....

yarın görüşürüz :)

Annelog Atölye dedi ki...

:)) Bebek nasıl yapılır süper!! Çözmüş işte:) Zor bir karar gerçekten.