Pazartesi, Mayıs 07, 2007

cumartesi geceleri

kızkıza... ellerde şaraplar, komik loğusalık hikayeleri, özlenen genç kızlık günleri, kociskoları tatlı tatlı çekiştirme, ilişkiler, yapamadığımız gelinlik görevleri :P, 2007nin son 4 ayında grupdaki inanılmaz devinim hikayeleri, bebekde açılacak yeni kafenin hazırlıkları, bir dönemin başlangıcını yapan içimizdeki cesuru alkışlamalar...:)), ve bir istifa daha, yeni dövmeler,çok yakışan dövmeler, dövmeye gelen tepkiler, neler neler...
cumartesi akşamı yıllardır her ay görüştüğümüz kankalar kankiler buluşması işte böyle geçti.. erkekler mi??
tabi ki maç başındaydılar, elleinde biralar, dönüşümlü balkon-sigara ikilisi ziyaretleri, aralarda bizim konuştuklarımıza kulak kabartmalar..:))
tabuya zaman kalmadı, daha geceye Beyoğlu'na program yapanlar da vardı, sabah turistik misafirlerini gezdirme telaşında olanlar da... öylece bitti, tadına doyamadan...

4 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Oh ne güzel olmuş:) Bizim genelde kahvaltı toplaşması oluyor ama akşam olanı da zevkli kanki toplantılarının:)

karamelize dedi ki...

kahvaltı muhabbeti de süper olur.. biten demlikler, bi daha demlemeler, olmadı üstüne keyif kahveleri, balkona geçmeler, bu arada gittikçe artan çoluk çocuk sesleri, tvnin üstünde legolar, evin icine binilen bisikletler... tekrarlayalım bunu lar..
gece olanın en büyük ozelliği cocukların getirilmemesi... sadece kendin olarak gidip, sadece kendin icin gecirilmiş bir gece.. iyi geliyor cok..

Adsız dedi ki...

Mehtapcım süper geceydi, doyamadım ama geceye beyoğlunda devam edenlerdendim :)Bi ara beyoğluna beraber devam edelim.
Girls Night Out!!!!- tavsiye ederim

Bu arada benim radikal olayı da paylaşacaksın diye aklım çıktı,neyse sıkıştırmasınlar seni tabii ki dövme yaptırdım bende :)

karamelize dedi ki...

cok komiksin pınar kanki.. bir dönemin başlangıcını yapan cümlesini kimin icin kurdum sanıyorsun..:))))))))
içimizdeki cesur derken, atılımcılardan cok, dönüşümcüleri kastetmiştim, lara crofta yanii..:)))))

öptüm seni cookk