Salı, Mayıs 15, 2007

hediyelerim..:))





anneler gününde hediyem Koray'dan bu swatch saat ve Eren'den bu yüzük dü..:) ve tabi ki çiçeklerimdi... tabi hediye olmasa da olur, zaten genelde ihtiyaçtan hareketle alınıyor hediyelerim, aynı evin içindeyiz, biliyoruz birbirimizin nesi var nesi yok, çok da sürpriz olmuyor tabi hiçbir şey, ama yine de fiyonklu bir kutu, "yeni" kokusu, sevdiğinin elinden bisey almak güzel oluyor işte.. kim sevmez hediye almayı..
daha da kıymetli hediyelerim de vardı bu haftasonu... oğlum büyüdükçe, beni yeni yeni dünyalara dahil ediyor, kermes, yıllardan beri gitmediğim bişey.. okuldan davetiye geldi kermesimiz var diye, aaaaa neler de varmış bu kermesde, çocuklarımızın resim sergisi, anneler gününe özel verdikleri mini konser, canlı müzik, el yapımı çok cici kurabiyeler...
Aslında doğumgününde annene, anneler gününde yavruna teşekkür etmelisin bence...
Erencim, iyiki geldin, iyiki beni senin annen yaptın, sayende dejavu yaşıyor, bildiklerimi yeniden öğreniyor, herşeyi yeniden yaşıyorum, hem de büyük heyecanla...

4 yorum:

Banu'nun Dünyası dedi ki...

Eşinle ve oğlunla nice mutlu anneler günleri seninle olsun

Nazkız dedi ki...

kankim hediyelerini iyi günlerde kullan, çok şık olmuş tez zamanda "rolex" bir saat ve "de beers" yüzük bekliyoruz kocişkolardan duyurulur...

Annelog Atölye dedi ki...

Çok güzel yazmışsın, güle güle kullan hediyelerini, resme de bayıldım!:)

zuzu dedi ki...

hem saatini hem de yuzugunu cok begendim!!! gule gule kullan sekerim.. bu arada eren'i her resminde biraz daha buyumus, serpilmis goruyorum; masallah!! ayrica da gitgide yakisiklilasiyo...