Salı, Mayıs 22, 2007





bazen başlayamazsın bi türlü, aklındadır, yapmak istersin, planlarsın, planladıkca gerçekleşmez, bazen başlayamazsın işte...
ama bir de başladın mı, ohhh be dersin, nasıl da kolaymış, niye bugüne kadar bekledim ki... derken başlayabilmenin verdiği ekstra enerji ile daha da hızlı ilerlersin...
neden mi bahsediyorum... bugün için spordan... ama bu herşey olabilir işte...bugün spor...
tenis dersi almaya başladım,haftasonları günde 1 saat yürümeye ve bugün de basket maçlarına.. sırf bunun için koray şirketten arkadaşlarını iş çıkışı toplayıp geldi, ikiye ikilik süper bi maç yaptık.. uzun zaman oldu elime basket toplunu almayalı, ama biraz ısınır ısınmaz ordaydı işte bilgilerim, geldiler...saha yanında erenin ben de oynamak istiyorum mızırtılarına rağmen, evde bir gram yiyecek olmamasına, bir dünya işim olmasına rağmen sahadaydım işte... ohh süper hissediyorum kendimi, erkeklerin arasında koştururken kendimle daha da bi gurur duydum, 33 yasına gelmiştim, anne olmuştum, ama hala sportifdim ve turnikeye girebiliyor, üçlük atabiliyordum.. zaten oldum olası erkeklerin yaptığı herşeyi yapabilme takıntım var, neden mühendis oldum ve 300 kişilik bir fabrikanın üretim müdürü oldum sanki...:))hep bu takıntıdan...:))
sonra bitti , eve geldim, koraylar hala sut atmaya devam ediyorlar, balkondan onlara bakıyorum, bilgisayarımın başındayım, hızlı hızlı bu satırları yazıyorum, belki inanmayacaksınız ama daha önceden pınar ablamıza rendelettiğim kabaklarla fırında mücver yaptım gelir gelmez, yanmadan mutfağa geri dönmeliyim... dikkatinizi çekerim fırında, bu kadar spordan sonra tavada yapmamı beklemiyordunuz di mi??...:)))
tarifini de vereyim hadi..
4 rendelenmiş kabak
3 yumurta
3 dal kıyılmış taze soğan
kıyılmış dereotu ve maydonoz
100 gr. beyaz peynir
2 kaşık un
1 çay kaşığı karabiber
rendelenmiş kaşar peyniri
tuz

kabak, soğan, dereotu, maydonoz, beyaz peynir ve 3 yumurtayı iyice karıştırdım, karabiber ve unu ilave edip karıştırmaya devam ettim.
Fırın kabına ben fırın kağıdı koydum, altını yağladım, karışımı döktüm, biraz da üzerine yağ ilave ettim(ama az..:))fırına verdim... az önce gidip kaşar rendeledim, gittim baktım, pişmek üzere, şimdi gidip kaşarı ilave edeceğim,

veeee fırında mücverim hazır, koray da geldi, kapatmam lazım... balkona sofra kuracağım şimdi....balkonum... işte zuzu balkonumdan bikaç kare...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Mehtapcim bloglar arasinda gezerken senin bloguna yolum dustu. Nasil buldum bilmiyorum ama kaybetmemek icin adresini hemen sık kullanılanlara ekledim. Cok begendim gunlugunu. Biraz keyifsizdim ama gülümsedim yazılarınla. Ereni opuyorum.
Sevgiler
Bora ve mertin annesi saile

Adsız dedi ki...

Nezaman görüşeceğiz yahu...

Yaz geldi ayrı düştük :(

karamelize dedi ki...

bu ne güzel sürpriz sailecim, inanmıyorum yaaa, dünya küçük derler, internet alemi daha da küçükmüş..:)))
hosgeldin diyeyim sana, seni keyiflendirdiysem ne mutlu bana...
sen de iyisin di mi? paşaların da iyidir umarım..
yine uğra tamam mı?
sevgiler,

karamelize dedi ki...

pınarcım, cumartesi mügenin açılışı var herhalde.. ben artık etkinliklere bel bağlamış durumdayım görüşme konusunda..:)))

Nazkız dedi ki...

Canımcım, balkonun harika gözüküyor,sabırsızlanıyorum gelip soğuk bir şarap eşliğinde keyifli muhabbetimiz için. Tarifin de tam bana göre, ben de dün düşünmüştüm fırında kabak mücveri yapayım diye ilk kez olarak,zamanlamamız süper hemen deneyeceğim. Ellerine sağlık...

karamelize dedi ki...

yaparken de yerken de andım seni.. :)) nazlının damak tadına göre bisey bu diye.. sana da kolay gelsin bakalım, ve şimdiden afiyet olsun

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir tesadüfdu mehtapcım. Paşalar iyi teyzesi. Minik oğlum 20 aylık oldu. Vakit buldukça tüm yazılarını okuyacağım.
Eren de buyumus resimnlerinin yanında nasılda gururla poz vermis.
Sevgiler

serap dedi ki...

ben bu balkonu cok sevıyorum..bıde bı tanesinde benim resmim de cıkmıs daha cok sevdım:)

zuzu dedi ki...

balkonunu cok begendim sekerim.. bu arada su her seyi ayni anda yapabilme kabiliyetine her zaman hayran kalmisimdir.. hep soylerim cok marifetli hatunsun valla!! cok sansli hem koray hem de erencim..geldigimde balkonunuza damliycam kesin..xx