Salı, Mayıs 01, 2007

Odunpazarı Evleri


Eskişehir..doğduğum, büyüdüğüm, ilkinden üniversitesine kadar sıralarına dirsek çürüttüğüm okullarına gittiğim, kafelerinde gizli aşklar yaşadığım, birçok ilki yaşadığım şehir.. benim için her zaman çok güzeldi;ama şimdiki haline bakıyorum da gerçekten de adı gibi eski, bakımsız hallerinde yaşamışım, gençliğimi geçirmişim sokaklarında.. oysa şimdi öyle mi? Prof.Dr. Yılmaz BÜYÜKERŞEN ki bence tam da bu zamanda söyleyebilirim ki dört dörtlük bir cumhurbaşkanı adayıdır aslında, sayesinde şehir hergün ama hergün gelişiyor, ortasından akan nehirde aynı strasburgdaki gibi yayvan, üstü camlı teknelerin gezdiği, nehrin üzerindeki onlarca köprülerin üzerindeki özenli heykelleri, peyzajı, yeni kafeleri, pubları, ve tabi ki seçilmiş 100 evinin yenilendiği Odunpazarı mahallesi ile her gittiğimde biraz daha koltuklarımın kabardığı bir şehir oluyor...nasıl gidilir, ne yenir, nerede kalınırı geçen hafta hürriyet cuma çok güzel vermiş, gitmek isteyen olursa lütfen haberim olsun, zevkle yardımcı olurum..:)

4 yorum:

Nazkız dedi ki...

Hürriyet cuma da direk aklıma sen geldin, arayacaktım hatta ama zaten kaçırmayacağından emindim. Eskişehir'i bir şekilde takip eden biri olarak ben de Yılmaz Hoca'yı tebrik ediyorum buradan...

zuzu dedi ki...

ben de gitmek istiyorum!!!!!! ama sensiz olmaz; sen de gelirsen benimle ;))

karamelize dedi ki...

nazkiz,kacırırmıyım tabi hic, gecen gittiğimizde bir tam günlük turistik sehir turu yaptık korayla.. ve cok hosumuza gitti, doğduğumuz yerlerin turisti olmak...

zuzu, amsterdam gibi bi sehirden sonra, sana nasıl bisey beğendirilir ki, benim de zaten aklıma ilk gelen yanındaki sevdiklerin olunca herseyin daha guzel olmasından hareketle hep beraber gitmekti..:))))

Nazkız dedi ki...

O duyguyu çok iyi biliyorum, halen turist gibiyim yaşadığım şehirde. Havalar güzelleşti, artık daha fazla gezeceğiz ve size de daha çok Ankara havaları taşıyacağız blog vesilesi ile....
Bu arada eskişehir turunuza beni de katın ne olur, ne de olsa ben de eskişehirli sayılırım koca tarafından...