Pazartesi, Ocak 28, 2008

karnelere tebrik, annelere etkinlik

çok komik bir haldeyiz... evin her yeri darmadağın.. erenin odasındayız 3ümüz... laptop kucağımda erenin yatağına kuruldum.. korayla eren de halının üstünü tamamen kaplaycak bir otopark yaptılar legodan...arabaları da bölüştüler... garip garip cümleler kuruyorlar.. kim büyük kim küçük karıştı aşağıda..:) evcilik oynar gibiyiz bu gece... çocuk odasında çocuklaşıyoruz biz de... :)
lk karnemizi aldık bu sene... "her zaman"lar çoğunlukda, "birkaç tane " genellikle" var, bir tanecik de "bazen"... bu güzel karneyi cumartesi kutladık tabi...koray bütün gün ustalarla beraberdi, bize de eve uğramayın dedi... hem de bize, süper, daha ne isteriz ki...araya bi takım evsel,perdesel, tamirsel, halısal işleri de sıkıştırarak erenle bağdat caddesinden başladık, erenköy, bostancı, ikea ve en son ümraniye carrefour'da soluğu aldık.. orada bir crocus park var, bilenler bilir, bilmeyenlere söyliyim.. 4-7 yaş arası , fişşek gibi, şimşeekkk gibi bi oğlunuz varsa crocusun üst katı tam size (bize) göre... herhalde bi 1000m2 alana yayılmış labirentler zincirinde çocuklar bi kaybolup bi çıkıyor....aslında çocuğunuzu bırakıp alışveriş yapabiliyor, kahvenizi içebiliyorsunuz rahatlıkla.. ama o kadar keyifliydi ki ereni seyretmek bırakmaya kıyamadım...
hazır yarıyıl tatilindeyken gidebileceğiniz yerlerden biri diyebilirim...
bir de bu aralar erenin çok keyif aldığı bir dersden bahsedicem, pace sanat evi 'nde seramik dersi alıyor eren bir süredir...haftada bir gün bu sanat merkezine gidiyorlar okulla.. küçük çocuklar için bir sanat merkezi burası.. ataşehirde...bu aralar çok güzel kış sanat kampları var.. çocuğuna bir etkinlik arayanlara, yani istanbul'da olup da diyelim, bizden tavsiyeler efendim...
tüm karne alan çocuklarımızın da yanaklarından öpüyorum, tebrikler..

6 yorum:

Hayatta Giderken dedi ki...

Eren' i ben de tebrik ederim. Aferin ona, ve ana oğul ne güzel etkinliklerde bulunuyorsunuz. Bu aralar evde bizim her odamız Eren'in odası gibi fakat baba oğul çok eğlendikelrinden ses çıkartamıyorum :)

Adsız dedi ki...

Bora da ilk karnesini aldı. Çok duygulandım oğlum büyüdü ve karne aldı. Ereni de kutluyorum ve tabi karne alan tum cocukları. Bakıcı olayı kötü olmuş. Umarım gönlüne göre birini bulursun mehtapcım. Tadilat işi içinse kolay gelsin
Saile

zuzu dedi ki...

Afferin benim Eren'ime; super bir karne getirmis eve!! iyi tatiller diliyorum ve cok cok opuyorum yanaklarindan..ara ara hatirlat bak; resimlerimi felan goster; unutmasin beni ;)))))))))

Alphecca dedi ki...

İlk karneniz hayırlı ve de uğurlu olsun :)))

Adsız dedi ki...

Canım gerçekten iki ayağımız bir pabuçta olmuşsunuz ev dağılır toplanır da dert değil :) Erene başarılar dilerim canım sevgiler

karamelize dedi ki...

tesekkurler arkadaslar.. her iş başlayıncaya kadar zor, başlamak bitirmek de demek aslında...
şimdi misss gibi evimde keyif yapar hallerdeyim...