Cuma, Ocak 11, 2008

bu haftasonu eskişehire gidiyoruz, eşimin mezunlar buluşması var, gündüz okul sıralarında temsili ders dinleyecek, kantinde takılacaklar.. bu arada ben de tüm gün kız kardeşimle tavaf edicem eskişehiri şööle bi.. akşama da yemek var.. bir sonraki gün de devam ediyor etkinlikleri, bizim gençliğimizde eskişehirde kayda değer bir tanecik hamburgerci vardı, öyle bir yerdi ki herkesle orada buluşulur, her akşam uğranır, yemek yenmeyecekse bile bi bakılıp çıkılırdı...şimdilerde gece klüplerine çekilen bu numaraları biz zamanında hamburgercilerde yapıyorduk yani..:))) işte o hamburgerci hala dimdik ayakda.. hem de aynı yerinde.. bir sonraki gün de o hamburgerci kapatıldı, orada öğle yemeği yenilecek... nostaljik bir program... hoş daha çok eskişehirle ilgisi kalmayan ve sadece bu aktivite için gelenlere göre bir program ama biz de keyifle bu atmosferi onlarla beraber yaşayacağız...
yol da keyifli olacak , kalabalık gidiyoruz çünkü...çoluk çocuk toplandık, gençliğimizin izini sürmeye gidiyoruz yani..:)
sizlere de güzel bir haftasonu diliyorum..dönünce görüşmek üzere...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

CAnim iyi yolculuklar ve iyi eglenceler:)
Aslihan

Nazkız dedi ki...

Canım iyi eğlenceler, bir daha ki sefere organize olalım ve buluşalım Eskişehir'de tamam mı?

Hayatta Giderken dedi ki...

Ayyy karamelize öyle canım çekti ki ne güzel. Yaa bizim çocuklarla, eş dostla da böyle nostaljik bir program yapıp yola çıksak ne güzel olur. Size keyifli paylaşımlar ve iyi eğlenceler diliyorum. Gezin gelin bakalım, biz de okuruz buradan. Bu arada ben eski adımla demli çay

Hayatta Giderken dedi ki...

Karamelize, blog ismimi değiştirdim, değişikliği seviyorum napem? Ancak blog adresimde değişmiş:) Ben eski adımla demli çay.

Asortik Krep dedi ki...

Süpersiniz :))