Pazar, Ocak 27, 2008

durumlar

neresinden başlasam.. bakıcı ablamızın çocuklarının annelerinin çalışmasına alışamayıp psikolojilerinin bozulması, derslerinin kötüye gitmesi ve buradan bana kesilen ceza.. işi bırakıyor..... gene sıkıntıdan yatakda 1000 kere döndüğüm geceler... nasıl birini aradığına karar verme ve bu abuk programa uyacak birini bulma(sabah okula bırakma işi bitiyoooorrr...:))) , ve ona güvenme, evini, çocuğunu emanet etme kaygıları...yaşadım.. geçti biraz şimdi... birini buldum,karşılıklı 2 kez kahve içtik, sohbet ettik, koşullarda anlaştık ama asıl kaygılarımızı giderdik karşılıklı, ona da zor bana da...

ama işin süperini söyleyeyim, yan sitedeki apartman görevlisinin hanımı, çok aklı başında biri ve hanım hanımcık... sanırım 24 saat yakınımda biriyle erenin sorumluluklarını paylaşmak bana çoook iyi gelecek...

yeni düzene geçmeden önce, pınarın bana verdiği bir söz vardı, bu bahar büyük bir temizlik yapacaktık, ben gidiyorum der demez, bu kadar derdin arasında ilk cümlem " peki badana?!" olmuş.... yaptır istersen dedi, valla hemen çağırdım ustaları, ev nasıl dandini şimdi anlatamam..2 gün felan anca kaldı, misss gibi oldu evim, misss....bayılıyorum badana boya kokusuna valla... bahaneyle yeni bazı dolaplar vs. de çizdik, yapılacak şimdi..

bu satırları yazarken "mutluluk" u seyrediyorum..o yüzden de kesik kesik yazdıklarım... nasıl güzel bir hikayeymiş....ne güzel oyunculuklar.. helal olsun aldığı ödüllere,ne diyim..sahneler , görüntüler, süpeerrr

7 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Mutluluğu ben de çok beğenmiştim.

Bakıcı meselesi herkesin ortak sorunu inan bana. Yalnız değilsin demek yardımcı olmayacak umarım tez zamanda bulabilirsin.

Alphecca dedi ki...

Ondan mı senin sesin soluğun çıkmıyordu :)

Adsız dedi ki...

canim kolay gelsin....
arayacagim seni
Aslihan

zuzu dedi ki...

aa..sekerim tesaduf biz de boya yaptik bu hafta sonu!! hem de kendimiz; romantik komedi ask filmlerindeki gibi aynen diye takilip durdum Wimcim'e..hayatimda ilk kez boya yaptim yahu ;)) yeni boyanmis evinizde gule gule oturun canimcim; zevkle; mutlulukla!! insallah yeni bakicindan da simdikinden memnun oldugun kadar memnun kalirsin ve umarim Eren de iyi anlasir yeni bakicisi ile. bir de benim anlamadigim maddi olarak paraya ihtiyaci yok muymus simdi bakicinin? yani simdi de eve katki olsun diye calismiyor muydu?

zuzu dedi ki...

bu arada ben Mutluluk'un kitabini okumustum. o da cok guzeldi; tavsiye ederim..

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Bu filmle ilgili çok güzel bi tad kalmıştı damaımda:)

Ama öfkemden de şu yazıyı yazmıştım.

http://biyonikkedi.blogspot.com/2007/12/filmi-izleyip-gemeazcik-kafa-yor.html

karamelize dedi ki...

cocuk gibi, evet iste, sesim soluğum kesilmişti şimdi cırcır böceği gibiyim, keyifler yerine geldi biraz..:)

zuzucum, paraya ihtiyacı var tabi, ama 10 ve 11 yasında 2 cocuk gercekten de zor, onun yerine koyunca kendimi hak veriyorum aslında.. ama tabi belki evine cok yakın bir yerden iş buldu, o da artık onun vicdanına kalmış bişey , ne diyim..)
kitabını da okusam diyorum, hem bir deneme olmuş olacak, ilk kez filminden sonra kitabını okumuş olacağım bir hikayenin, genelde tersi olur ya..:)))

biyocum, okudum yazdıklarını.. güzel yorumlar ne diyim..:)