Pazartesi, Temmuz 30, 2007

Baba evi, anne şefkati...

baba evi... sen ne keyifli biyersin... 9 yıldan beri her sene 1 haftalığına "baba evi ultra hd tatil köyü" tatilimi bitirip geldim.. bu tatil köyünde babysitter bedava, hem sınırsız süreli, hem ultra tecrübeli (anneanne), tesisden yiyip içtikleriniz ayrı, dışarı çıkarsanız da dondurma paranızı bile cebinize koyuyorlar( dede), sabah erken kalkmak yasak, hergün bir akrabaya kahvaltıya, çaya davetlisin.. Eskişehir...canım şehrim... şehir küçük ama çookk keyifli, kafeleri, ortasından akan nehri, gece hayatı, koca bir sehir klubu havasındaki 222 doors mekanı..


bu şehirde günde on kere program yapıp, onunu da uygulayabiliyorsun.. biz İstanbul'da aynı güne 2 işi koyduk mu, biri kesin patlar bilirsiniz..:)


terasda uyku güzeldir, anne elinden gözleme güzeldir, mangal başı muhabbeti, mangal ateşinde türk kahvesi güzeldir.. eski dostlar, tanıdık yüzler görmek güzeldir...



baba evi, anne bakımı, yeniden evin genç kızı olmak güzeldir....darısı seneye..:)

4 yorum:

Nazkız dedi ki...

Ne güzeldir, yuvadan uçup gitmene rağmen yine aynı duygu dolu hislerle, özlemle, sevgiyle, şefkatle anne-baba kucağına atılabilmek... Bu arada eskişehir fotoları beni uzaklara anılara götürdü; hüzünlendim, daldım gittim Eray'ın annesinin babasının evine......

Aslı Cin dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın, gerçekten de ana baba evi gibisi yok. :)

Adsız dedi ki...

su kahveden bende alsam cokguzel gozukuyor :) cok guzel bir site zevk ile okudum..

karamelize dedi ki...

aslıcım,
Allah onları başımızdan eksik etmesin di mi.:)
asya yusof,
beeli olur, dünya küçük, bir gün biryerde bu kahveden size ikram ederim belki ellerimle..
sevgiler