Perşembe, Temmuz 19, 2007

ilk gün

Eren'e yatmadan hemen önce, sözde o rahat etsin diye, bana bişeyler anlatmak istediğinde babaannene söyle hemen arasın beni, ne zaman istersen eren , tamam mı? diye vurgulayarak tembihledim ve dün gündüz 12 civarında aradım, Eren'i telefona istedim

-Eren'cim merhaba

- anne biz daha yeni geldik tatil yerine(gemlikde askeri kampa uğradılar)

-napıyosun bakalım?

-anne, daha hiçbişey yapmadık, benim sana anlatacak hicbişeyim yok kiii

-..........

-görüşürüz annneeeeeeee


dün ilk gün, önce hemen kendime bi bakım olayına girdim, saçlar, tırnaklar, pek bi şıkırdayıp çıktım kuaförden, bu arada kuaförümde bir İran'lı genç kız işe başlamış, Allah'ım o ne güzellik, saçları siyah pırıl pırıl, gözler iri , kaşlar kalem gibi, hep söylerlerdi görürdüm fotolardan da ama ilk kez bir İran'lı ile tanıştım, güzeller gerçekten demekki, kaçmış gelmiş buraya, sertifikalı,işi olmadığında laptopının başında, işinin ehli,kibar, senin benim gibi modern yaşamak isteyen kendini yetiştirmiş bir bayan.. onu düşündüm hep, ülkesi neden karartmak istiyor bu hayatları, bu kadınları evlere, kara çarşaflara gömmek istiyor.. hayatları karartılmak istenenlerden kurtulabilen şanslı(umarım)azınlıkdan biri işte... sahip olduklarımıza şükrettim bi kere daha ve korumak için onu elimden geleni yapmam gerektiğine...



neyse, Ayselcimle buluştuk akşam, gomongo ya gittik Bağdat caddesine, bu İstanbul gerçekten dünyanın en güzel şehri, haftaiçi bir akşam sahile manzaralı, açık havada bir restaurant nasıl dolu dolu, insanlar nasıl enerjik, bara kurulduk, yemeklerimizi de barda aldık, çok da kaliteli müzik yapılıyor, vurduk dibine sohbetin...zamanın nasıl geçtiğini anlamadım hiç, belli bir saatte Eren'i bi yerlerden alma derdi olmadan, saate hiç bakmadan geçti zaman.. Koray da bize katıldı, oradan da robert's coffee ye geçtik..bunlar hep suadiye princess'in civarında mekanlar, oralara da çok ayrı bir ambians geldi son birkaç yıldır, ama işte Ataşehir-Gebze hattında yaşayan biz garibanlar kırk yılın başı nasipleniyoruz bu güzelliklerden..:)

ve bir gerçeği atlamışım bu kadar heyecan yapınca, sabah işe geleceğimi..:)

çok yorgunuuuummm, ve bugün benim rötarlı gündem toplantısı günüm....sanırım bu akşamı daha sakin geçireceğim..


3 yorum:

minny dedi ki...

Canim arkadasim Allah kavustursun. Sen keyfini cikar rahat rahat gezmenin. Eren'in de keyfi yerinde baksana:)
Aslihan

Nazkız dedi ki...

Ohhh aleminiz olsun kankalar, çatlatın beni buradan:-))))

zuzu dedi ki...

tam bir 'kadeh kadeh rakilari iciyorum!! ohhhh!! ohhhh!! sefam olsun ohhhh!! ohhhh!!' durumlari yani kardes.. gozumuz yok tabi ki de!! sefan olsun!!