Pazartesi, Temmuz 16, 2007

hep birlikte kutladık..

hem yeni yaşımıza girmek güzel, hem bunu tüm dostlarımızla birlikte kutlamak..
ana oğul her gelen hediyeyi keyifle açıyoruz, onların bizim için zevkle seçildiğini bilmek hoşumuza gidiyor.

tüm kadro bir aradayız, bunun gibi o kadar cok karemiz oldu ki, ama her seferinde büyük bir heyecanla bakıyoruz kameraya,biz bunu seviyoruz..

bunlar da benim diğer yarı kardeşlerim işte.. birlikte büyütüyoruz çocukları, sanırım bu karedeki bir çok anne benim gibi tek çocukda kalacaklardan..kardeş duygusunu tam 40 günlükden başlayarak aşılamaya başladık onlarla birlikte, biliyoruz başımıza gelecekleri, şimdi kardeş kardeş büyüyorlar işte, kader arkadaşlarım benim... (biri daha vardı, o şimdi Ankara'da..:)bunlar da diğer kader arkadaşlarım..gün grubumuz..:) grubun son özgürünü de anne yapmayı bekliyoruz şimdi..:) diğerleri iflah olmaz dört dörtlük anneler..

işte böylece geçti partimiz...

şimdi 1 yıl daha almak için hayattan, harıl harıl yaşamaya başladık, durmak yok Eren Bey, öğrenmeye, eğlenmeye, beslenmeye, büyümeye devam....


6 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Nice yıllara. İnsanın çocukları yaşıt arkadaşları olunca paylaştıkları da artıyor bu arada.

karamelize dedi ki...

tesekkürler Aslı,
gercekten de aynı kaderi paylasmak aynı yaslardaki cocukları büyütmek, ve yanlız hissetmemek kendini,
tercihin paylaşmak olduğu zaman etrafında senin gibi paylaşmak isteyen çok insan olduğunu farkediyorsun...ve keyfini çıkartıyorsun bunun
sevgiler,

Nazkız dedi ki...

Yaaa ben neden olamadım bu karelerde, çatlicam valla bilmem ki nasıl alışıcaz bu durumlara???
Her zamanki gibi keyifli bir doğumgünü partisi geçmiş, inşallah bir daha ki sefere hep birlikte...

zuzu dedi ki...

Erencimin dogum gunun kutluyoruz hem Wimcim, hem de ben!!! biraz gec oldu ama :( olsun!!! en azindan oldu.. bu arada kizim fistik gibi bir anne olmussun!! parliyosyn yani..ben yine klasik bir sey soyliycem ama: 'kizim saclarin ne kadar uzamis!!' cok guzel olmussun cok!!

Annelog Atölye dedi ki...

Geç kalmışım ama yine de kutlamadan edemedim. Nice sağlıklı, mutlu ve başarılı yıllar dilerim Eren'e:)

karamelize dedi ki...

zuzum, o senin guzelligin sekerim..:) yuzumdeki parlama Eren'i 4 yasına getirmis olmanın gururunun verdigi isiltiydi o gun..

annelog , cok tesekkur ederim

nazlimo, insallah seneye sekercim birlikte oluruz..