Perşembe, Ağustos 09, 2007

başka akmerkez yok




yukarıdaki paragraf da, başlık da bana ait değil... Bu topraklardan marka çıkar mı? diye soran Güven BORÇA, bu topraklardan çıkmış çok iyi bir Marka Danışmanı... çok saydığımız, sevdiğimiz aile dostumuz...

son kitabı BAŞKA AKMERKEZ YOK elimde dünden beri.. bitirdim bile, bazı yerlerini bir daha gözden geçirip, şirkette yakaladıklarıma birkaç paragrafını okuyorum bugün..:)

Aslında marketing sektörüne hitap eden bir kitap gibi, ama bence öyle değil... o kadar güncel konulara o kadar klişe bakışlarımızı yüzümüze vuruyor ki, ben bunu niye böyle düşünmedim diyorsunuz...

Pazarlamacı olsam, nasihatlarının hepsini kendime altın kural sayardım, ama nasihatları aslında sadece onlar için değil bence.. hepimiz için... fırsatınız olursa alın, okuyun.. bir solukda, çok keyifle..
kalemine sağlık Güven BORÇA..


1 yorum:

Nazkız dedi ki...

Yıllardır Güven Borça hakkında çok şey duydum senden, tavsiyene uyup alacağım bu kitabı ve de hala gündemde olan "Secret" ı...