Cuma, Temmuz 20, 2007

yeşil yunuslar, dondurmalı filmler

-eren nasılsın oğlum, herşey yolunda mı?
-anne, burda yunuslar var,yeşil yeşil,ıyyykkkk
-... yeşil yunus mu?
-evet , di mi babaanne, yeşil yunuslar
-yosun eren onlar, yosun(babaannenin uzakdan gelen sesi)

-anne biz simdi sinemaya gidiyoruz
-nereye erencim?
-bahçede seyretcekmişiz,di mi babanne
-bahçede mi?
-evet,hem de dondurmalı film
-dondurmam gaymak filmini seyredeceğiz mehtap açıkhava sinemasında(babaannenin uzaktan gelen sesi)

iyi geliyordu dün sesi, bugün de yola çıktılar Eskişehir'e gidiyorlar..

ben mi, ben de iyi hissediyorum kendimi.. özlüyorum çok, ama zaten sayılı gün olduğu için de tadını çıkarıyorum çocuksuzluğun... gerçekten bir ihtiyaçmış bu, şimdi farkediyorum.. bütün yılın yorgunluğunu çıkarıyor, yeni dönem için enerji topluyorum...

1 yorum:

zuzu dedi ki...

cocuklarin ifade kabiliyetleri buyuklerinkinden cok daha yaratici ve keyifli diil mi yani simdi? Erencimin yorumlari da tam yemelik!! yani isir isir ye onu!!!