Salı, Nisan 21, 2009

zilin sesini duydu, heyecandan ölecek.. inanamıyor.. ranzası olacak.. ranzanın sadece abilere alınan bir şey olduğunu biliyor , büyüdüm mü ben şimdi? diye yerinde duramıyor...
işte ranzasından ilk kareler..
altının bir tarafı oyuncaklarının bir kısmı için....kutulu olan bir grup ise giysi dolabının bir tarafı komple boşaltılıp oraya yerleştirildi.
kütüphanesi ve masası... 4-5 gün ancak oldu odası yeni halini alalı.. sürekli masada bişeyler çiziyor, yazıyor... burası da ranzanın altının diğer tarafı.. bilim laboratuvarı..:)) kafasındakini banyonun çekmecelerinden birinde bulmuş, otellerden aldığım bonelerin hepsi şimdi laboratuvar ekipmanı olmuş..:) arkadaşlarını da inandırmış, kendisinin toprağın altında bir laboratuvarı varmış...:)bu aralar hayal gücü çok geniş.. burada da bazen 1 saat zaman geçiriyor.. suların içine pil, kalem, boya vs. koyuyor, karıştırıyor.. bazen benden şeker,tuz felan istiyor... bakıyorum beklemeye geçmiş, "bitti mi testin" diyorum.. hayır tepkimeyi bekliyorum diyor, dağılıyorum..:))

6 yorum:

Nazkız dedi ki...

Çok güzel olmuş eren'in odası, yeni okul yılında yeni oda, hadi bakalım bol keyifli zamanlar geçirin içinde hep birlikte...

Adsız dedi ki...

Bu laboratuar olayı dexter'in laboratuarı çizgi filminden sonra bizde de başladı. :) Odanız çok güzel olmuş. Eren gayet mutlu gözüküyor.
Öpüyorum
Aslıhan

LOGOGRAM dedi ki...

merhabaa...
erenciğimin ranzasının fotografını biz siteye koyamadık senin koyduğuna sevindim..
gelişmeleri bizim blogtan takip edebilirsiniz...
serap

karamelize dedi ki...

nazkız,
çok teşekkür ederiz teyzesi...:)

karamelize dedi ki...

aslihancım,

demek oradanmış bu laboratuvar olayı...vallahi de bilmiyordum..
bak şimdi yıkıldım, ben de benim oğlanı dahi felan sanmaya başlamıştım..:)
özenti bıcırıkmış meğer..:)

karamelize dedi ki...

sevgili logogram,
ranza için, masa ve kütüphane için çooook teşekkür ederiz sanaaa...
keyifle kullanıyoruz..:)

sevgilerimizle