Çarşamba, Ocak 21, 2009



sevdim ben bu adamı ya...güleryüzlü, sıcak, çok iyi eğitimli olduğu her halinden belli, hem de atletik ve formda...


karısına ne demeli... şıkır şıkır giyiniyor kadın..boylu poslu, endamlı..hafif gerik bir tip gibi ama olsun Onu da sevdim ben...

kızları pırıl pırıl.. ciciler hem de çok...

yüzünü görünce yüzümün ekşimeyeceği bir lider bu...
tüm dünyaya hayırlı olsun..


dünyanın iyi, aklı başında, barışcı bir lidere ihtiyacı var... ülkesinin çıkarlarını düşünürken diğer dünya insanlarını çiğneyip geçmeyecek liderlere...

umarım yeni bir sayfa açılmıştır gerçekten...

2 yorum:

Alphecca dedi ki...

En önemlisi güler yüzlü ve mutlu Karamelize...
Bende sevdim :)
Umarım icraatlarını da severiz...

Gonca dedi ki...

Gerçekten ben de sevdim onları, umarım hayal kırıklığına uğratmazlar.